Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sami Hirvonen - Tapparan päävalmentaja syksy 2010 - syksy 2011

<< < (69/191) > >>

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Helmikuu 02, 2011, 09:15:01 ---Loukkaantumiset on sotkenut hommaa. Kuitenkin Saravo ja Halme ovat tärkeä lenkki pelaamisessa. Nyt siellä huseeraa Syväsalmea ja Pentikäistä joista kumpikaan ei pysty peliä avaamaan.
Sami makselee vielä oppirahoja SM-liigatasolla ja toisaalta ei tuo tämänhetken rosterikaan riemunkiljahduksia aiheuta.

--- Lainaus päättyy ---

Ei loukkaantumisien taakse voi kuitenkaan piiloutua liiaksi. Meillä on A-junnuista pakkeihin kaksi ihan sopivan kokoista ja osaavaa kaveria tuuraamaan tarvittaessa. Ihan peruspelillä (kiekkoa pleksin kautta) joukkuetta kuin joukkuetta vastaan tässä liigassa kuitenkin pärjää vaikka se ei välttämättä tuo niitä soljuvia hyökkäyksiä kerta toisensa jälkeen.

Jotenkin tuntuu hullulta, että Hirvonen ei saa tuota porukkaa pelaamaan. Ei siellä nyt niin kekejä ole rosterissa etteikö jotain yksinkertaista tapaa pystyisi noille ajamaan kauden aikana kalloon?

coly:
Sitä mä ihmettelen edelleen että Saarisen ja nyt Hirvosenkin aikana kukaan katsomossa ei tiedä kuinka joukkue yrittää pelata, toisinsanoen pelitapa ja se kuuluisa kirja ei kyllä värity mulle ollenkaan. Ei sillä että mulle pelin nyanssit niin tuttuja olisi koska en yhtäkään pelikirjaa ole saanut kasaan, mutta kyllä nyt jotain ymmärtää kun kentälle katsoo.

Eilisessä TPS-pelissä en havainnut sellaista selvää hyökkäystä kertaakaan joukkueen kesken vaan kaikki tuli yksilöiden yksin suorittamisen kautta.

Omaan korvaan särähti tuo kun Ojanen#8 oli Urholla haastattelussa. Hän sanoi jotenkin näin että "Joukkueessa on myös tiettyä kurittomuutta ja sitä oli meillä jo viime kaudella". Itse ainakin ymmärsin tuon niin että sitä ei puhuttu pelillisistä asioista.

beetle:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 02, 2011, 12:05:34 ---Sitä mä ihmettelen edelleen että Saarisen ja nyt Hirvosenkin aikana kukaan katsomossa ei tiedä kuinka joukkue yrittää pelata, toisinsanoen pelitapa ja se kuuluisa kirja ei kyllä värity mulle ollenkaan. Ei sillä että mulle pelin nyanssit niin tuttuja olisi koska en yhtäkään pelikirjaa ole saanut kasaan, mutta kyllä nyt jotain ymmärtää kun kentälle katsoo.

Eilisessä TPS-pelissä en havainnut sellaista selvää hyökkäystä kertaakaan joukkueen kesken vaan kaikki tuli yksilöiden yksin suorittamisen kautta.

Omaan korvaan särähti tuo kun Ojanen#8 oli Urholla haastattelussa. Hän sanoi jotenkin näin että "Joukkueessa on myös tiettyä kurittomuutta ja sitä oli meillä jo viime kaudella". Itse ainakin ymmärsin tuon niin että sitä ei puhuttu pelillisistä asioista.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö tossa ole se hyväpuoli ettei vastustajakaan tiedä kuinka Tappara pelaa  ;)

trasat:
Alkaa jo itteenikin vituttaan tää oma Hirvosen mollaaminen, koska ihmisenä hieno mies.
Tapparalle se ei vain riitä.
Pelikuriin kuuluu joukkeelle pelaaminen yli omien tunteiden ja pisteiden.
Trabucco otti tyhmän huitomisjäähyn, Koivu viltitti välittömästi.
Luukkuvahti Nieminen heitti mailansa kentälle, kun 5 min peliä jäljellä 1 maalin tappiotilanteessa, no joo viltittää ei voinut, mutta voisi aukoa mun puolesta luukkua vieläkin.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: trasat - Helmikuu 02, 2011, 19:20:20 ---Alkaa jo itteenikin vituttaan tää oma Hirvosen mollaaminen, koska ihmisenä hieno mies.
Tapparalle se ei vain riitä.
Pelikuriin kuuluu joukkeelle pelaaminen yli omien tunteiden ja pisteiden.
Trabucco otti tyhmän huitomisjäähyn, Koivu viltitti välittömästi.
--- Lainaus päättyy ---

Lisäksi koivu mainitsi tästä pelin jälkeisessä haastattelussa. Muisti toki myös kehua "ratkaisi sentään pisteen rangaistuslaukauskisassa."

Itse odotan mielenkiinnolla millä tavalla Tapparan rosteri muuttuu ensi kaudeksi kun Hirvonen alkaa ehdottelemaan "oman näköisiään" pelaajia joukkueeseen että saa ajettua omaa peli-ideaansa ja -systeemiä sisään. Voisiko olla että Hirvonen ei peluuta tällä kaudella omaa kiekkoaan koska ei näE joukkueesta olevan sen tyyliseen peliin? Mitä se sitten ikinä onkaan. Ei kai...


--- Lainaus käyttäjältä: trasat - Helmikuu 02, 2011, 19:20:20 ---Luukkuvahti Nieminen heitti mailansa kentälle, kun 5 min peliä jäljellä 1 maalin tappiotilanteessa, no joo viltittää ei voinut, mutta voisi aukoa mun puolesta luukkua vieläkin.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä tapahtui Porissa? Käsittääkseni Nieminen hakkasi laitaa kilpikädellä ja pattari tippui vahingossa kentälle. Korjatkaa jos olen väärässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta