Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Sami Hirvonen - Tapparan päävalmentaja syksy 2010 - syksy 2011

<< < (4/191) > >>

karsson:
Tervetuloa ja tsemppiä! Tässä tilanteessa monikaan tuskin laittaa Samin syyksi menestymättömyyttä mikäli menestystä ei tule.

Rooney:
Tähän tilanteeseen ainoa mahdollinen ratkaisu. Sami Hirvonen on helvetisti parempi vaihtoehto ykköskoutsiksi kuin olisi ollut Petri Mattila. Onnea matkaan Hirvoselle!

tapsa34:
Aika odotettu ratkaisu! Enemmän olen odottanut sitä tietoa kuka tulee lisäksi valmennustiimiin. Se henkilö saisi olla vaaiva henkilö! Hirvonen työstää joukkueelle sopivan pelitavan sen kykyjen mukaan ja sitä ruetaan hiomaan kovalla asenteella. Toivottavasti saadaan vielä ykkös-sentteri, että olisi edes yksi hyvä ketju???? Mutta hyvä, että tämä valmentaja on nyt selvä! Ja toivottavasti se pitää! Myös pienissä kriisijaksoissa joita tulee viimeistään loukkantumisten myötä?

Lare:
Odotettu ratkaisu ja ainakin itse olen ihan tyytyväinen. Antaa Samin näyttää kykynsä ja mikäli homma ei toimi niin ensi vuonna uutta miestä aitioon. Matikaisella ainakin loppuu Espoossa sopimus...

957:
Haastattelin juuri sekä Sami Hirvosta että Mikko Leinosta. Hirvonen vaikutti hyvin tyytyväiseltä uuteen pestiinsä, Leinonen kommentoi asiaa hyvin leinosmaiseen tapaan. Haastattelut ovat kuultavissa täällä: http://bit.ly/9BYbyD .

t.
Antti Granlund
Radio 957

(PS. Hei ylläpitäjät! Luopio lähetti teille postia ns. asioihin liittyen.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta