Kirjoittaja Aihe: Mika Viinanen  (Luettu 28224 kertaa)

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Viinasen Iiro
« Vastaus #60 : Lokakuu 18, 2007, 12:24:20 »
Viinanen viihtyy kettu-paidassa
"Uusia haasteita, menestystä, isompi rooli ja lisää yv-aikaa."
Kannattava siirto, jos tuon kaiken saa vain siirtymällä Raumalle.
MTV3: Viinanen tuli hakemaan Raumalta isompaa roolia

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #61 : Helmikuu 13, 2008, 15:45:20 »
Iiro on selvillä kupletin juonesta
Viimeisellä säälipleijareihin oikeuttavalla sijalla oleva Lukko kohtaa torstaina takaa-ajaja SaiPan.
Tiistaina joukkueiden välinen piste-ero kaventui kuuteen. Lukon hyökkääjä Mika Viinanen tietää mistä on kyse:
- Siinä ottelussa mitataan Lukon henkinen kantti.
Jokaisen kaverin on nyt pakko katsoa peiliin ja päättää, mitä me tältä kaudelta halutaan.
Se on kauden tärkein peli, joten jokaisen ukon on pistettävä joka vaihdossa kaikki likoon, Viinanen toteaa Länsi-Suomi lehdessä.
MTV3: Lukon tähtäin SaiPa-pelissä
LS: Kahden minuutin tehohetki ei riittänyt

Kahvara

  • Vieras
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #62 : Lokakuu 18, 2008, 20:03:34 »
Mika Viinanen ottanut tänään ilmeisesti matsia TPS-pakin Antti Halosen kanssa.

Go Mika, Go!

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #63 : Lokakuu 22, 2010, 17:13:56 »
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010102212570218_jk.shtml

Kelpaiskohan Tapparalle ja oisko varaa/järkeä ottaa.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #64 : Lokakuu 22, 2010, 17:41:02 »
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010102212570218_jk.shtml

Kelpaiskohan Tapparalle ja oisko varaa/järkeä ottaa.

Ei mun mielestä. Jos oltais hankkimassa uutta hyökkääjää nii sen pitäis olla kiekollinen kaveri. Meillä on näitä rouhijoita ihan tarpeeks.

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #65 : Lokakuu 22, 2010, 21:30:47 »
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010102212570218_jk.shtml

Kelpaiskohan Tapparalle ja oisko varaa/järkeä ottaa.

Ei mun mielestä. Jos oltais hankkimassa uutta hyökkääjää nii sen pitäis olla kiekollinen kaveri. Meillä on näitä rouhijoita ihan tarpeeks.

Mikasta joku SM-liiga -seura saa helkkarin luotettavan ja monipuolisen hyökkääjän. Oon tosin samoilla linjoilla kuin Juti, että ehkä Tappara ei nyt juuri tarvitsisi Mikan kaltaista pelaajaa. Tappara ei itse asiassa tarvitsisi mitään muuta kuin yrityksen päälle. Nimiluettelo riittää ihan mihin vaan, katsokaa nyt vaikka Ässiä. Ei nimiluettelon tarvitse olla kuin parin vuoden takaisessa Frölunda Indiansissa jotta pärjäisi.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #66 : Lokakuu 23, 2010, 08:31:31 »
Itse taas olen juurikin sitä mieltä, että Tappara tarvitsee hyökkääjää joka osaa puolustaa. Lähtökohtaisesti Guolla, Doell, Lucenius, Toporowski ja Tillu ovat riittäviä hyökkäyspäässä, mutta puolustuspäässä Vänttistä lukuunottamatta melkein kaikilla on ongelmia. Tapparalla on viidenneksi eniten tehtyjä maaleja ja neljänneksi eniten päästettyjä joten jokainen voi itse päätellä kummassa päässä ne suuremmat ongelmat ovat.

Toisaalta en itsekkään haluaisi, että rahoja välttämättä Viinaseen tuhlattaisiin, vaan mielummin joku puolustaja ainakin siihen asti kunnes Halme palaa.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #67 : Lokakuu 23, 2010, 12:53:21 »
Itse taas olen juurikin sitä mieltä, että Tappara tarvitsee hyökkääjää joka osaa puolustaa. Lähtökohtaisesti Guolla, Doell, Lucenius, Toporowski ja Tillu ovat riittäviä hyökkäyspäässä, mutta puolustuspäässä Vänttistä lukuunottamatta melkein kaikilla on ongelmia. Tapparalla on viidenneksi eniten tehtyjä maaleja ja neljänneksi eniten päästettyjä joten jokainen voi itse päätellä kummassa päässä ne suuremmat ongelmat ovat.


Doell itse sanoitänne tullessaan että on yleensä pelannut puolustavammassa roolissa joten eiköhän hänen puolustustaidot ole kunnossa. Toporowskilla on koko joukkueen ylivoimaisesti paras +/- tilasto joten kovin kujalla hänkään ei puolustus suuntaan ole. Guollalla oili viimekaudella yksi joukkuueen parhaista +/- tilastoista joten ei hänkään voi turisti puolustuspäässä olla. Ja sitten Vänttinen kaikki puhuu hänen puolustustaidoistaan mutta kaveri on kuiteskin eniten miinuksella koko jengistä joten kyllä hänenkin pitäis hieman peiliin katsoa. Ei tilastot kaikkie tietenkään kerro mutta kyllä ne suuntaa antavia on..

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #68 : Lokakuu 23, 2010, 14:57:03 »
Nykyisessä Tapparassa ei kyllä Viinasen tyyppiselle pelaajalle ole tilaa saatikka suurempaa käyttöä ellei joku a.) pura sopimustansa b.) saa kenkää c.) <jotain muuta joka johtaa poistumiseen>.

Kaikesta huolimatta, toivottavasti löytää uuden pelipaikan pian.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #69 : Lokakuu 23, 2010, 17:13:26 »
Itse taas olen juurikin sitä mieltä, että Tappara tarvitsee hyökkääjää joka osaa puolustaa. Lähtökohtaisesti Guolla, Doell, Lucenius, Toporowski ja Tillu ovat riittäviä hyökkäyspäässä, mutta puolustuspäässä Vänttistä lukuunottamatta melkein kaikilla on ongelmia. Tapparalla on viidenneksi eniten tehtyjä maaleja ja neljänneksi eniten päästettyjä joten jokainen voi itse päätellä kummassa päässä ne suuremmat ongelmat ovat.

Toisaalta en itsekkään haluaisi, että rahoja välttämättä Viinaseen tuhlattaisiin, vaan mielummin joku puolustaja ainakin siihen asti kunnes Halme palaa.

Olen taas aivan päinvastaista mieltä. Joukkueen puolustuspelin on parannuttava rutkasti, mutta siinä on kyse enemmänkin systeemin toimimattomuudesta kuin yhdestä pelaajasta. Juostaan vastustajan perässä, ja ei pidetä omia miehiä, ja lisäksi tulee 3 läpiajoa per peli omaan päähän. Siinä pitää koko viisikkopelin parantua ja sitoutua taktiikkaan, että se toimisi. Mielestäni me tarvittaisiin yksi todella kova snaipperi/keskushyökkääjä joukkueeseen. Sellainen, joka omalla pelillään nostaa koko joukkueen tasoa. Meillä on yksi loistava sentteri (Guolla, Doell on laituri..) tällä hetkellä, se ei riitä. Jos ei sitten saada sentteriä, niin mielellään joku kovan luokan snaipperi. Meiltä löytyy näitä kolmos-korin viimeistelijöitä(Strömberg, Pekkala, Koskela, Virpiö, Peltola, Vilkman jne jne...) kahteen liigajengiin, mutta meiltä puuttuu se kovan luokan viimeistelijä, joka huonona iltanaankin upottaa siitä maalin edestä sen avopaikkansa sisään. Nämä edellä luetellut kaverit eivät sitä valitettavasti tee, eivät välillä edes hyvänä päivänä.

Poissa Z

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #70 : Lokakuu 25, 2010, 14:56:38 »
Hyvälle maalintekijälle on aina käyttöä. Viinaselle ei ole minkäänlaista käyttöä nykyjoukkueessamme.

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Mika Viinanen
« Vastaus #71 : Lokakuu 25, 2010, 15:19:05 »
Hyvälle maalintekijälle on aina käyttöä. Viinaselle ei ole minkäänlaista käyttöä nykyjoukkueessamme.

Hyvinhän toi viime kaudella maaleja teki SM-liigassa(18). Sellainen Niko Niemisen/Sami Venäläisen/Teemu Nurmen -tyyppinen fyysisen osaston ratkaisu, joka osaa tehdä myös maaleja. Hyvää Viinasessa on myös se, (kuten edellä mainituissa) että äijän voi huoletta heittää kenttään kuin kenttään. Viinasesta maksettava raha on sitten jo toinen asia, kannattaako hommata. Eiköhän joku merenrantakaupungeista palkkaa Iiron.
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)