Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv

<< < (9/12) > >>

Naapuriseurasta:

--- Lainaus käyttäjältä: Luuseri - Huhtikuu 07, 2010, 21:16:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Huhtikuu 07, 2010, 21:04:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Juhkuu - Huhtikuu 07, 2010, 20:35:05 ---Ilves pelaa karsintoja ja tappara playofseja :)

--- Lainaus päättyy ---
Näinpä näin. Mikä silti oli pointtisi?

--- Lainaus päättyy ---

***** ääliö, luuletko että tässä sulle tarvii jotain pointteja alkaa tässä tilanteessa selittelemään? Mene sinne omies joukkoon miettimään pointteja pallinaama. Sun juttujen ansiosta tässä ketjussa ei ainakaan Tappara-kalpa -pelistä keskustella.

--- Lainaus päättyy ---

Ai, mä kun ainakin näen, että täällä tässä ketjussa monikin on kirjoittanut tästä matsista. Ei näemmä sullakaan kauaa kasetti kestänyt. Naurettavaa..

Ja itse peliin. Hyvin pistitte silti kampoihin, monet epäilivät, että Kalpa laittaa poikki 4-0 tai 4-1. Harmi vain, että kauden kunkku Lehterä häipyy..

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Huhtikuu 07, 2010, 20:27:02 ---Tämähän ottelusarja voisi olla vähän verrattavissa taannoiseen Ilves-Kärpät sarjaan jossa kärpät vei lopulta otteluvoitoin 4-2 mutta Ilves taisteli.
Kuin kopio tästä.

--- Lainaus päättyy ---

Se vain erottaa tämän sarjan kyseisestä, että meillä oli mahdollisuudet mennä tästä jatkoon teillä ei. Mutta turha tässä on jossitella.

Hyvin taisteltiin, bensa loppui viidennen pelin lopussa. Kiitokset joukkuelle hyvistä playoff-matseista! Ensi kaudella katsotaan ketä meillä pelaa ja ketä ei.

Naapuriseurasta:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Huhtikuu 07, 2010, 22:32:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Huhtikuu 07, 2010, 20:27:02 ---Tämähän ottelusarja voisi olla vähän verrattavissa taannoiseen Ilves-Kärpät sarjaan jossa kärpät vei lopulta otteluvoitoin 4-2 mutta Ilves taisteli.
Kuin kopio tästä.

--- Lainaus päättyy ---

Se vain erottaa tämän sarjan kyseisestä, että meillä oli mahdollisuudet mennä tästä jatkoon teillä ei. Mutta turha tässä on jossitella.

Hyvin taisteltiin, bensa loppui viidennen pelin lopussa. Kiitokset joukkuelle hyvistä playoff-matseista! Ensi kaudella katsotaan ketä meillä pelaa ja ketä ei.

--- Lainaus päättyy ---

Jeps, tosin siinä Kärpät sarjassa kaikki odottivat että Ilves tippuu suoraan 4-0. Sinänsä samaa näen näissä, että molemmat joukkueet taistelivat hemmetisti, mutta silti se ei riittänyt.

jallu_tane:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Huhtikuu 07, 2010, 22:36:47 ---Jeps, tosin siinä Kärpät sarjassa kaikki odottivat että Ilves tippuu suoraan 4-0. Sinänsä samaa näen näissä, että molemmat joukkueet taistelivat hemmetisti, mutta silti se ei riittänyt.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän Tappara tässä sarjassa taisteli, mutta mun mielipide että Kärpät vs Ilves-sarjassa Ilveksen pelit perustuivat pelkästään tähän taisteluun, ja jokainen ylimääräinen peli oli ns. tekohengitystä. Mutta propsit siitä sarjasta kuitenkin Ipalle, itse olin niiden 4-0 joukossa. Kärppien materiaali oli nyt niin ylivertainen tähän meidän Sm-liigaan, että ei siinä jäänyt muille hirveästi seliteltävää. Muutenkin tämä "Raipe-huuma" sytytti joukkuetta entisestään, ja joukkue pelasi hänelle.

Kun taas tämä Kalpa-sarja olisi voinut hyvällä tuurilla olla Tapparalle jossain vaiheessa 3-1 tai 3-2 erillaisten tapahtumien jälkeen, esim. Ojasen hylätty maali joka oli mielestäni täysin selvä maali. Mutta itse hölmöiltiin nämä momentumit, ja turha tässä on jossitella. Itse ajattelin että lähtökohdat olisi noin 60-40 Kalpalle, ja niin siinä lopulta kävikin.

Naapuriseurasta:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Huhtikuu 07, 2010, 22:56:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Huhtikuu 07, 2010, 22:36:47 ---Jeps, tosin siinä Kärpät sarjassa kaikki odottivat että Ilves tippuu suoraan 4-0. Sinänsä samaa näen näissä, että molemmat joukkueet taistelivat hemmetisti, mutta silti se ei riittänyt.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän Tappara tässä sarjassa taisteli, mutta mun mielipide että Kärpät vs Ilves-sarjassa Ilveksen pelit perustuivat pelkästään tähän taisteluun, ja jokainen ylimääräinen peli oli ns. tekohengitystä. Mutta propsit siitä sarjasta kuitenkin Ipalle, itse olin niiden 4-0 joukossa. Kärppien materiaali oli nyt niin ylivertainen tähän meidän Sm-liigaan, että ei siinä jäänyt muille hirveästi seliteltävää. Muutenkin tämä "Raipe-huuma" sytytti joukkuetta entisestään, ja joukkue pelasi hänelle.

Kun taas tämä Kalpa-sarja olisi voinut hyvällä tuurilla olla Tapparalle jossain vaiheessa 3-1 tai 3-2 erillaisten tapahtumien jälkeen, esim. Ojasen hylätty maali joka oli mielestäni täysin selvä maali. Mutta itse hölmöiltiin nämä momentumit, ja turha tässä on jossitella. Itse ajattelin että lähtökohdat olisi noin 60-40 Kalpalle, ja niin siinä lopulta kävikin.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, siinä se ero tulikin sitten kuten sanoit. Myönnän, että pelillisesti teillä olisi nyt ollut paremmat mahdollisuudet mennä jatkoon kun Ilveksellä silloin,mutta turha sitä nyt on enää spekuloida, siitäkin on aikaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta