Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv

<< < (3/12) > >>

PikkuKasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Battleaxe - Huhtikuu 07, 2010, 11:28:29 ---Tulossa ollaan muksun/muksujen kanssa.
Onko itse tulostamissa lipuissa ollut mitään ongelmia sisään pääsyn kanssa?

--- Lainaus päättyy ---

Pari kertaa on tullut systeemiä käytettyä ja ei ole ollut ongelmia.

Halmeen paluu on kyllä todella tervetullut. Nyt häkki täyteen kannustusta!

Angel:

--- Lainaus käyttäjältä: Battleaxe - Huhtikuu 07, 2010, 11:28:29 ---Tulossa ollaan muksun/muksujen kanssa.
Onko itse tulostamissa lipuissa ollut mitään ongelmia sisään pääsyn kanssa?

--- Lainaus päättyy ---

Muutamankin kerran on ollut itse tulostetut liput ja ikinä ei ole ollut ongelmia Hakametsässä. Ei siis varmaan tuu oleen sullakaan. Offina sen verran, että Hämeenlinnan hallissa on ollut ongelmia kyllä useammin kuin kerran itse tulostettujen lippujen kanssa. Yks' kerta oli täysi pitäminen pokassa, kun järkkäri pyöritteli lippuja ja ihmetteli, että "mitä nää on?" Taitaa olla netti tuntematon käsite tuolla Tavastehusissa.
Tänään sitte Tappara 120% asenteella peliin ja KalPa kumoon!!! Me fanit ollaan valmiina  :-*.
Halmekin on mukana, loistavaa!!!

Simppa:
Itse en valitettavasti hallille pääse, pitäkäähän metakkaa munkin puolesta.
Harmittaa paljon, sillä tämä saattaa olla viimeinen (ei toivottavasti) peli, jossa
pelaa Ojanen, Lehterä, Enlund.. kaikkia huippu nimiä.. Älkää ihmiset missatko
tilaisuutta nähdä näitä pelaajia yhdessä, hienoja pelaajia, hienossa joukkueessa!
TAPPARA!

S.T.:
Kalpa lähtee peliin 7 pakilla, kun Seppänen on 3 ketjun vasenlaita. Toivottavasti Virta ei lähde hakemaan esim: Mäntylän noutoa Varakkaan muodossa.

Kokoonpanot

briere48:
Parempi voitti piste.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta