Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SM-Liigan loppuottelut: HPK-Ässät

<< < (19/20) > >>

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: Grainger - Huhtikuu 22, 2006, 19:41:12 ---Sama oli toissa kaudella Oulussa, kun Kärpät voitti TPS:n. Palloseuran pelaajille buuattiin. Eikö siellä Tapparakin saanut osansa buuauksista, kun hakivat keväällä 2003 mestaruuden?

--- Lainaus päättyy ---

Minä en kyllä muista, että Oulussa olisi mitenkään koko hallin voimin buuattu Tapparalle 2003. Molemmin puolin fanit taputtivat toisilleen.
2001 Tampereella muistan sen verta, että Jortikalle vähän buuattiin kun se sai mitalin (mitäs tuli huutamaan Miskalle C-päätyyn:"Saatanan paskahousu".)

Jalmus:
Kaikesta huolimatta olin loppuotteluissa Ässien puolella. Kerhoa en voi kannattaa missään olosuhteissa jostain syystä. Ässät on kuitenkin viimeisen päälle perinteinen liigaseura, joka oli jo ajautumassa todelliselle tuhon tielle. Tämä saavutus tekee kuitenkin pienelle väriläiskäseuralle hyvää monessakin mielessä (talous, uskottavuus) ja antaa uskoa muillekin pikkuseuroille siihen, että todella pitkälle menemiseen ei aina tarvita tuhtia setelinippua vaan pitkäjänteisellä ja oikealla työllä voidaan edelleen saavuttaa mitä vaan. Toivottavasti tämä olisi heräte esimerkiksi Pelicansille tai Saipallekin.

marjo:
Tota ihan pikku kysymys??? Eikö HPK ole pikkuseura ???

Jalmus:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Huhtikuu 22, 2006, 20:19:17 ---Tota ihan pikku kysymys??? Eikö HPK ole pikkuseura ???

--- Lainaus päättyy ---

On joo. Mutta ei minun silmissäni perinteinen (Ässäthän on ollut mukana alusta asti), joukkueena hajuton ja mauton sekä kuitenkin taloudellisesti vakavarainen.

ippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Grainger - Huhtikuu 22, 2006, 19:41:12 ---Sama oli toissa kaudella Oulussa, kun Kärpät voitti TPS:n. Palloseuran pelaajille buuattiin. Eikö siellä Tapparakin saanut osansa buuauksista, kun hakivat keväällä 2003 mestaruuden?

--- Lainaus päättyy ---

Päinvastoin. Kärppien seisomokatsomo huusi "Tappara. Tappara" parin minuutin ajan muistaakseni juuri mitalien jaon aikana. Kyllä oli monella tapparafanilla suu auki ja muistaakseni siitä vetäistiin sitten "Kiitos Kärpät" -huutoa heidän lopetettua. Muutenkin Oulussa oli erityisen mukavaa sakkia, ei pienintäkään pelkoa välikohtauksista. Tai mulla ikinä ole missään ollu henk koht mitään ongelmia (kun mä oon tämmönen gentlemanni), mutta siis se henki oli siä semmonen terve kilpailuhenkisyys. Ei pilkkahuutoja tahi vittuilua. Tampereen jälkeen asiantuntevin kiekkoyleisö.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta