Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SM-Liigan loppuottelut: HPK-Ässät

<< < (15/20) > >>

NYR:
Ihan sama lätkä o lätkää ja mikki hiiret voi alkaa pelaan ringettee,no ohan se varma et siälä mailalla lyödään ja kaikilla konsteilla yritettään ottaa se poika kotio.Tapparahan ei oo moisia koiruuksia ikinä käyttänyt.
Ilmankos ei tänä vuonna kovin pitkälle mentykkään.Ja onse ihme et Hpk ei pelaa ikinä maillalla muutakun kiekkoa eikä mitään muutakaan pikkusikaa,nyt sitä kehutaan ihan hullunlailla,mut katotaan tossa syksyllä niin kuinka moni fani sitäkin joukkuetta vihaa.Henkilökohtasesti vihaan hpk:ta melkein enemmän kuin viiksiä.

ippe:
NYR:
Joukkueen vihaaminen ja jääkiekossa esiintyvien tilanteiden tulkitsemisen välillä ei välttämättä ole mitään yhteyttä jos pystyy katsomaan objektiivisesti. Mulla ei ole juurikaan yhtään tunnetta jäljellä kiekkoa kohtaan kun Tappara putosi.
En tiedä muista, mutta mä en ole koskaan vihannut HPK:ta. Sen nykyinen valmentaja on heittänyt typeriä kommentteja ja fanit käyttäytyvät erityisen huonosti, jopa väkivaltaisesti. Mutta näidenkin kohdalla viha on liian voimakas sana. Mä en kannata "silmä silmästä -oikeusjärjestelmää", jos tiedät mitä tarkoitan.

tapsa34:
Lauantaina mestaruus katkolla HPK:lle. Kerho oli jo viimeksi Porissa lähellä voittoa. Nähdäänkö yhtä vahvaa kerhoa ekassa erässä?

Justjoo:
Ilta-sanomissa oli tänään hyvä kolumni nykyotteista playoff-kiekossa. Otsikko taisi olla "Keinoja kaihtamatta".
Siinä pohdittiin sitä kuinka kunnioitus vastustajaa kohtaan on täysin mennyt.

Ässäpelureiden tällit herättää minussa lähinnä hymyä. Saavatpa omaa lääkettään. Sitten kehdataan vielä mediassa itkeä. Eipä tainnut ehtiä Mika I Teurastaja patentoida pelityyliään. Kyllä nyt on suu mutrussa, kun Kerhokin käyttää samoja konsteja.

NYR:
Sori ippe tajuan mitä kirjoitat,taisin kirjoittaa puuta heinää en mä mitään vihaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta