Äänestys

Kuinka KalPa-Tappara ratkeaa? (Lopputulos: 3-2 ja.)

KalPa voittaa varsinaisella peliajalla
7 (25%)
KalPa voittaa jatkoerissä
2 (7.1%)
Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
13 (46.4%)
Tappara voittaa jatkoerissä
6 (21.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 27

Äänestys päättynyt: Huhtikuu 02, 2010, 17:30:47

Kirjoittaja Aihe: QF3: KalPa-Tappara 02.04.10 URHOtv  (Luettu 8278 kertaa)

Poissa Raymo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
Vs: QF3: KalPa-Tappara 02.04.10 URHOtv
« Vastaus #30 : Huhtikuu 03, 2010, 00:25:11 »
Harmillinen tappio. Mutta eipä tässä vielä mitään hätää ole, Jannekin vertyy koko ajan entisestään. Tosin jos Mäntylä nyt vielä saa pelikieltoa tähän päälle niin vtutus on suuri.

Mun mielestä maila ei todellakaan ole hartioiden yläpuolella, mitä tosta kuvasta, ja Urpon lähetyksestä on nähnyt. Joku kalakukko puhui, että maila ei saisi olla korkeammalla, kuin maalin ylärima, mutta itse en ole tällaisesta kuullut, ja kuitenkin kiekkoo tuli pelailtua aikanaan kymmenisen vuotta.
Joo no kyllä sääntökirjakin tämän vahvistaa,
Lainaus
471 - MAALIN HYLKÄÄMINEN
a) Maalia ei hyväksytä
...
2. jos kiekko menee maaliin hyökkäävän joukkueen pelaajan pelattua kiekkoa maalin yläriman yläpuolella olevalla mailalla

Ilves scouting completed
Ilves are a poor excuse for a hockey team and there is absolutely no way we should lose.
- EHM

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: QF3: KalPa-Tappara 02.04.10 URHOtv
« Vastaus #31 : Huhtikuu 03, 2010, 00:34:31 »
Korkeako mailako Tossa still-kuva rääpäsy, kun maila korkeimmillaan. Eikö tota olis videolta voinut kattoa?? Ahonenkin tajus prostestoida sitä todella myöhään.
Joo pistää kyllä vi**ttaa tälläset, mutta ei näille mitään voi. Viitti tästä sentään laittaa viestiä JP-Vuoriselle, mutta aivan varmasti lähtee jos Tukelle tai Nemolle pelikieltoa rapsahtaa.
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli