Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF2: Tappara-KalPa 31.03.10 URHOtv

<< < (13/16) > >>

veka3:
Samaa mieltä olen Globen kanssa.Siirretty rangaistus kuoleentuu ja voimassa oleva
on se jota "kärsitään".

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaakkima - Maaliskuu 31, 2010, 21:40:04 ---Hieno taistelu vaikka tuomarilinja suosi täysin Kalpaa. Ihme että Virta ja neiti Kapanen jakso silti purnata. On Samikin mennyt rajusti alaspäin, suu käy mutta siihen se jääkin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta Virran ja Kapasen toiminnasta paistaa kilometrien päähän systemaattinen tuomareihin vaikuttaminen, se on näkynyt jo ensimmäisen pelin ensimmäisistä minuuteista asti. En kyllä arvosta pätkääkään, mutta ikävä tosiasia on että yleensä sillä on vaikutusta ja varsinkin näissä pidemmissä ottelusarjoissa, ihmisiähän ne seepratkin ovat. Tappara on kärsinyt noita "vääryyksiä" samalla tavalla ensimmäisessä Kuopion pelissä ja nyt tänään kahdessa ensimmäisessä erässä.

eetoli:

--- Lainaus käyttäjältä: veka3 - Maaliskuu 31, 2010, 22:10:43 ---Samaa mieltä olen Globen kanssa.Siirretty rangaistus kuoleentuu ja voimassa oleva
on se jota "kärsitään".

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä näin on säännöt.
Jos tästä haluaa jotain positiivista hakea, niin tällä voi saada aikaiseksi saman kaksiminuuttisen aikana kaksi ylivoimamaalia. Muutenhan siinä rikkova joukkue voittaa joskus jopa 1min59s.

Mahtava taistelu kuitenkin Tapparalta. Täältä kaukaa seuratessa ylen radiosuomen nettilähetyksestä ehdin jo poikani kanssa harmittelemaan toiselle erätauolle mentäessä tilannetta. Onneksi kaikki kääntyi kuitenkin parhain päin Tapparalle. Tästä vaan peliesitystä parantamaan joukkueena.

Jannesta sen verran, että eipä ole isokasi hävinnyt yhtään playoff-ottelua tänä vuonna. :)

aksu2000:

--- Lainaus käyttäjältä: Globe - Maaliskuu 31, 2010, 22:07:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: aksu2000 - Maaliskuu 31, 2010, 21:53:39 ---Ajassa 20.51 Ville Niemisen 1-1 maali syntyi ylivoimalla siiretyn rangaistuksen aikana.
Maalin jälkeen jäähykello asetettiin aikaan jota kuluvaa ragaistusta oli jäljellä eikä kahteen minuuttiin.

Anteeksi vain mutta eikös se alkava rangaistus ole se, joka jää jäljelle.
Mitenkä sääntökirjaa oikein on tulkittu. Voisko joku selvittää minulle?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se siirretty jäähy kuittaantuu tilanteessa pois. Vanha jää jäljelle.

--- Lainaus päättyy ---

kiitos valaisusta. Sääntökirjaa on tutkittu siis.

mutta mutta.. minun mielestä ei tuo pykälä ole oikein urheilun hengen mukainen.

Suoraman Sevon:
Melkosta savolaista narinaa oli tuolla Jatkoajan otteluketjussa:) mutta niinhän se aina menee kun hävitään niin tuomarit oli paskoja ja vastustaja sikaili..kun voitetaan niin tuomarit oli oikeestaan ihan ajan tasalla jne jne.. samaan sitä itsekkin syyllistyy..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta