Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (178/186) > >>

Tapparan näköinen mies:

--- Lainaus käyttäjältä: Löki - Joulukuu 09, 2014, 13:21:51 ---Kuka on antanut ymmärtää? Fanit on itse elänyt siinä illuusiossa että valmentaja vaihtuu.
 
--- Lainaus päättyy ---

No Mikki itse antoi ymmärtää, kun sanoi "katsotaan peli kerrallaan".

Jos ei tahtonut tarkoittaa, että Tapola potkitaan pois, jos tulee lisää tappioita, niin sanat olisi pitänyt valita tarkemmin. Toki sekin on mahdollista, eihän haastattelut ole koskaan tainnut olla Leinosen bravuureita.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapparan näköinen mies - Joulukuu 09, 2014, 14:26:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Löki - Joulukuu 09, 2014, 13:21:51 ---Kuka on antanut ymmärtää? Fanit on itse elänyt siinä illuusiossa että valmentaja vaihtuu.
 
--- Lainaus päättyy ---

No Mikki itse antoi ymmärtää, kun sanoi "katsotaan peli kerrallaan".

Jos ei tahtonut tarkoittaa, että Tapola potkitaan pois, jos tulee lisää tappioita, niin sanat olisi pitänyt valita tarkemmin. Toki sekin on mahdollista, eihän haastattelut ole koskaan tainnut olla Leinosen bravuureita.

--- Lainaus päättyy ---
Niin ja samoisessa lainauksessa Mikki sanoi :"Haluamme tukea uutta, nuorta päävalmentajaa. Uskomme, että hän löytää avaimet siihen, miten joukkueen peli aukeaa."
Ja jatko oli "Katsomme peli kerrallaan miten menee."
Kun tuota ulostuloa katsoo kokonaisuutena niin siinä luotetaan päävalmentajan ja joukkueen saavan pelinkulkemaan ja sitä seurataan peli kerrallaan. Eipä sitä juurikaan tiheämmin tai harvemin voikaan seurata.
Tottahan tuosta voi taas omien halujensa ja agendojensa mukaan painottaen ymmärtää ihan mitä vaan. Siinä mielessä Mikiltä huono lausunto.

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Joulukuu 09, 2014, 14:43:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tapparan näköinen mies - Joulukuu 09, 2014, 14:26:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Löki - Joulukuu 09, 2014, 13:21:51 ---Kuka on antanut ymmärtää? Fanit on itse elänyt siinä illuusiossa että valmentaja vaihtuu.
 
--- Lainaus päättyy ---

No Mikki itse antoi ymmärtää, kun sanoi "katsotaan peli kerrallaan".

Jos ei tahtonut tarkoittaa, että Tapola potkitaan pois, jos tulee lisää tappioita, niin sanat olisi pitänyt valita tarkemmin. Toki sekin on mahdollista, eihän haastattelut ole koskaan tainnut olla Leinosen bravuureita.

--- Lainaus päättyy ---
Niin ja samoisessa lainauksessa Mikki sanoi :"Haluamme tukea uutta, nuorta päävalmentajaa. Uskomme, että hän löytää avaimet siihen, miten joukkueen peli aukeaa."
Ja jatko oli "Katsomme peli kerrallaan miten menee."
Kun tuota ulostuloa katsoo kokonaisuutena niin siinä luotetaan päävalmentajan ja joukkueen saavan pelinkulkemaan ja sitä seurataan peli kerrallaan. Eipä sitä juurikaan tiheämmin tai harvemin voikaan seurata.
Tottahan tuosta voi taas omien halujensa ja agendojensa mukaan painottaen ymmärtää ihan mitä vaan. Siinä mielessä Mikiltä huono lausunto.

--- Lainaus päättyy ---
Ja median edessä ei ole helppo seistä, sanoit mitä tahansa niin tulkinta on juuri tällaista. Kokemuksesta puhun. Toisaalta väitän että tuo on totta, asia on seurannassa, ja hallinnassa, ja sitten toimitaan kun katsotaan aiheelliseksi. Näin se vaan menee. Kaikki vielä mahdollista.

67:
Tää on kuin "päiväni murmelina" leffasta. Joka ainoa päivä odottaa, että josko nyt saataisiin uutisia? Mutta joka tun päivä menee hukkaan siltä osin, niin koko joukkueelta kuin myös faneilta. Tämä sama perseettömyys on niin nähtyä S, H ja M aikoina. Jotenkin toivoi, että ne ajat olisivat opettaneet, mutta ei. Tänään meinasin kääntää takkia ja lähteä ajelemaan Tampereelle katsomaan peliä. Mutta miksi tussa lähtisin ajamaan 360 kilometriä yhteensä, maksaisin tuotteesta ylihintaisen lipun ja todennäköisesti hammasta purren joutuisin palamaan. En helvetissä käy edes lähempänä olevia vieraspelejä katsomassa. Ennenkuin tuote vastaa sen sisältöä. Kiitos Viiksi, säästyy nekin hillot.

Gilbert 17:
ML: "En aio tehdä mitään. On aivan normaalia että tämän tason joukkue häviää yli kymmenen peliä putkeen sysipaskalla pelillä. Hommasin jo huippusentterin ensi kaudeksikin. Eikö teille mikään riitä?"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta