Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (157/186) > >>

gatecrasher:
Itse en lähetystä täältä Turusta asti kuullut, mutta Tero Kainulainen twiittasi, että peruutus olisi koskenut Tappara-Jokerit -pelin aitiota.

montonen:
Hei Leinonen!!! Mikä mahtaa olla Tapparan suunnitelma ajatellen työsulkupelaajia?? Onko tulossa, vai ei missään nimessä?? Vai kenties pidetään silmät ja korvat auki ja katsellaan?? Olis kiva saada joku kommentti :)

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Lokakuu 09, 2012, 15:37:07 ---Hei Leinonen!!! Mikä mahtaa olla Tapparan suunnitelma ajatellen työsulkupelaajia?? Onko tulossa, vai ei missään nimessä?? Vai kenties pidetään silmät ja korvat auki ja katsellaan?? Olis kiva saada joku kommentti :)

--- Lainaus päättyy ---

Juu, jotain kommenttia olen itsekin odotellut. Nähtävästi Aamulehdelle pitää lähettää nykyään tiedote, että saavat jotain aikaan. Normi urheilutoimittajan luulisi ottavan selvää millaisella agendalla NHL-pelaajien suhteen mennään. Vai onko paikallisaviivissa kenties ollut jotain informaatiota? No, kyllä mulle riittää, että vaikka Tappara.fi:ssä olisi jotain aiheeseen liittyen.

Torspo:
Käsitykseni mukaan Tappara ei aktiivisesti hae lockout-pelaajia ainakaan toistaiseksi, "mutta pidetään silmät ja korvat auki".

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Lokakuu 09, 2012, 16:52:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Lokakuu 09, 2012, 15:37:07 ---Hei Leinonen!!! Mikä mahtaa olla Tapparan suunnitelma ajatellen työsulkupelaajia?? Onko tulossa, vai ei missään nimessä?? Vai kenties pidetään silmät ja korvat auki ja katsellaan?? Olis kiva saada joku kommentti :)

--- Lainaus päättyy ---

Juu, jotain kommenttia olen itsekin odotellut. Nähtävästi Aamulehdelle pitää lähettää nykyään tiedote, että saavat jotain aikaan. Normi urheilutoimittajan luulisi ottavan selvää millaisella agendalla NHL-pelaajien suhteen mennään. Vai onko paikallisaviivissa kenties ollut jotain informaatiota? No, kyllä mulle riittää, että vaikka Tappara.fi:ssä olisi jotain aiheeseen liittyen.

--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti Aamulehden urheilutoimitukselle ja kiekkotoimittajille riittää ne leivänjyvät, mitä heille seuroilta annataan ilman mitään omaa lähdekritiikkiä tai asioidenselvittämistä ja se, että pääsee ilmaiseski katsomaan Hakamettään SM-liigaa.
Harmittaa se, miten pehmeästi ja helläkätisesti nämä toimittajan kohtelee molempia seuroja. Näiden toimittajien pitäisi miettiä, mikä lukijoita kiinnostaa ja tehdä näistä asioista kysymyksiä sekä kysenalaistaa toimittajille annetut litaniat.

Esimerkiksi Tapparan viimekausi; kuinka niitä vahvistuksia haettiin, koska "haku" lopetettiin, montako pelaajaa yritettiin hakea ja mistä. Nyt Tappara; ollaanko hakemassa NHL-miehiä? Miksei? Mikä tilanne?...

Ilveksestä; Koska saadaan lisätietoa? Mikä kassatilanne? Koska tilinpäätös julkistetaan? Kuinka isot tappiot tulossa? (Tappion suuruus luokka tiedetään, kun tilikausi ji päättynyt eikä megataikatemppuja voida tehdä enää) Ollaanko pelaajia myymässä? Koistinen? Ollaanko ostamassa?

Hiuakn offtopic, mutta siis Aamulehden ja muun median tulisi Leinosta painostaa ja selvittää asioita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta