Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (147/186) > >>

trasat:
Ja potta päähän Järvisen sopimuksesta. Mielummin vielä täydessä lastissa.

Miksa:

--- Lainaus käyttäjältä: trasat - Helmikuu 13, 2012, 14:27:38 ---Ja potta päähän Järvisen sopimuksesta. Mielummin vielä täydessä lastissa.

--- Lainaus päättyy ---
Vai pitäiskö se kaataa kuule Rautakorven päähän? Eikös täällä oo rummutettu jo pitkän aikaa ,että juurikin JR näitä pelaajia haalii Tapparaan.

Ai niin se olikin se juttu ,että aina kun tulee omasta mielestä huti niin se on Leinosen vika ja aina kun osuu niin se on valmentajan hyvyyttä.

Eikös Tapparaa nyt aika johdonmukaisesti rakenneta kohti tulevaa, niin pelaajien kuin organisaationkin osalta. Eiköhän se ole Leinosen ,hallituksen ja Rautakorven ansiota.

trasat:
Joo minä olen viimeinen naulaamaan Mikkiä, on sen verta pyöritty hälläpyörän jäällä. Rautakorven valinnaksi kyllä käsittämätön tämän kauden näytöillä. Vänttinen ei sitten kelvannut.

Mailavirtuoosi:

--- Lainaus käyttäjältä: trasat - Helmikuu 13, 2012, 16:47:19 ---Joo minä olen viimeinen naulaamaan Mikkiä, on sen verta pyöritty hälläpyörän jäällä. Rautakorven valinnaksi kyllä käsittämätön tämän kauden näytöillä. Vänttinen ei sitten kelvannut.

--- Lainaus päättyy ---

Luulenpa että Vänttinen ei olisi nöyrtynyt nelosen keskelle vaan hakee kovasti vieläkin sitä kiekollisempaa roolia. Kaiken kukkuraksi palkka on varmasti 5-kertainen Järviseen verrattuna. Kyllä tää jatko multakin vähän ohi meni mutta ehkäpä merkkejä säästetään johonkin muuhun. Ja jos Tapola ja Rautakorpi ei saa Järvisestä kaikkee irti niin ei kukaan

Jarzo:
Kiitos Mikki Ahtolan pahvista, loistavaa ! Järvisen jatkoa ihmettelen itsekkin, mutta eiköhän JR ole tämän takana...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta