Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (120/186) > >>

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Marraskuu 03, 2011, 22:59:07 ---Aivan varmasti ois kohtalaisilla meriiteillä olevia kavereita ollut heittää tuohon jengiin sentterin paikkaa kokeilemaan try-outille niinkuin Platil.

Ehkä olis tuonut voitot TPS:stä, Bluesista vieraista jolloin kotona ois ollut vielä enemmän porukkaa yleisössä ja mies ois sitä kautta jo maksanut itsensä takaisin ja enemmänkin.

Nyt ois ehkä pitänyt se riski ottaa koska tiedettiin hyvin ongelmat, ne olivat ylivoima ja kiekon ylöstuonnit alueelle. Silloisella rosterilla se ei onnistunut eikä ole paremmaksi muuttunut, lisäksi Barkov tuli puskista joten 16-vuotiaan niskaan ei kiekollista sekä ylivoiman pyörittämistä oikein viitsisi laittaa.

Ymmärrän toki rauhallisenkin kannan etsinnässä mutta nytkun tappioita on tullut liiaksi niin tämä tie oli väärä. Jos olisi pisteitä tullut edes vähän tiuhempaan niin olisi ollut fiksu kartoittaa rauhassa. Uskon että ne kotivoitot hiukan vääristi kuvaa ja pelasi "lisäaikaa" hankinnan etsinnöissä, pelissä oli kuitenkin noissa voittopeleissa samat ongelmat kuin tähän päivään asti.

Luotetaan että se Dufva joitakin pelaajia löytää.


--- Lainaus päättyy ---

Coly: Sä kyl kirjoitat juuri samoja juttuja aina mitä mä ajatelen.. Tässähän heteromies oikein herkistyy  ;D ;D

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Marraskuu 04, 2011, 11:15:42 ---Coly: Sä kyl kirjoitat juuri samoja juttuja aina mitä mä ajatelen.. Tässähän heteromies oikein herkistyy  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Alkaa mennä jo OT:ksi mutta kai tähän sopii sanonta "homostelut privana".  :D

Hende:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Marraskuu 04, 2011, 13:18:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Marraskuu 04, 2011, 11:15:42 ---Coly: Sä kyl kirjoitat juuri samoja juttuja aina mitä mä ajatelen.. Tässähän heteromies oikein herkistyy  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Alkaa mennä jo OT:ksi mutta kai tähän sopii sanonta "homostelut privana".  :D

--- Lainaus päättyy ---

Tää menee kyllä tosi noloks mutta pakko antaa myös tunnustusta Colylle. Eli liityn kimppaan.  ;)
Toi ylivoiman toimimattomuus menee juurikin sen kiekon ylöstuonnin piikkiin. Ja sen harvan kerran ku kiakko saadaan alueelle, pakkopeliä ei saada kunnolla pyörimään. Kiekko ajautuu kulmiin ja sitä kautta vastustajalle ja omaan päätyyn. Oon kattonu tällä kaudella melkeen kaikki pelit ja oon nähnyt tyyliin kerran toimivaa ylivoimaa. (Hiukan ehkä kärjistettynä mutta ei paljon...) Jos ois se oikee ykkössentteri ni kiekko ehkä tuotais ovelammin alueelle, pakkopeli pyörisi ja maaleja tulisi. Joukkueessamme on paljon kavereita, jotka hyvästä tarjoilusta tekis isom määrän maaleja. Summa summarum, hankitaan se tarjoilija!

soosi:
IS:n tieteojen mukaan jyppi saisi 100.000 euron Pihlströmin siirrosta.

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/pihlstrom-siirtyy-khlaan---jyp-saa-vain-suolarahat/art-1288426283137.html

Mäntylästä Tappara ei ilmeisesti saanut sitäkään. Sopimukset kuntoon Mikki & kumppanit, kiitos.

4_TRA:
Tuo 100 000 euroa oli kesällä tapahtuva siirto. Eli Jyp on neuvotellut "mukavan summan", mikä se sitten onkaan. Taitaapi olla KHL korvaukset laskusuunnassa, Immonen 1,1MEur, Wallanheimo vuokraus useampi 100Keur ja nyt Pihlström mukava summa. Seppänen taitaa olla pikkuhiljaa saanut Jypiin laittamansa rahat takaisin.

Olishan jokaisen Tapparan pelaan sopimuksessa hyvä olla siirtokorvaus vaikka 500 000 euroa. Suostuuko yksikään pelaaja siihen ja toisaalta taitaapi kaikkien tapauksessa kariuttaa siirron.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta