Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (116/186) > >>

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Lokakuu 21, 2011, 14:32:15 ---Mihin perustuu että Mikki osaa hoitaa toimistoa muuten? Mikä on se konkreettinen näyttö tai selitys mihin tuo perustuu jonka aina kuulee? Haluan sinulta ja miksei muiltakin siihen kommentteja.

--- Lainaus päättyy ---
Onkos Tapparan tarvinnu turvautua osakeantiin? Onkos tarvinnu yksityishenkilöltä kesällä pikavippiä jotta saa maksut hoidettua ennen kauden alkua? Ollaanko konkurssin kautta siivottu nurkkia? Tappiota on tehty, velkaakin on hiukan mutta kuitenkin talous on hallinnassa mitä tälläkin palstalla ovat jotku kirjoitelleet tietoja. Kyllä tämän seuran saa/olisi sanut helpolla ja liiemmin yrittämättä nurin, se ei vaadi paljoa. Pommi ollut suutari. Nyt on käyny mukavasti peleissä väkeä, pitäiskö agitoida väki jäämään kotiin että saatas Mikki savustettua pihalle?
Kyllä minä olen muutosten kannalla toimiston puolelle mutta sen sais tehdä hallitusti ja repimättä. Mikki on ollu jo vuodesta 1999 samassa hommassa ja siinä olis kyllä jo syy vaihtaa työpaikkaa. Nyt on tietysti "muutosta" havaittavissa Mikilläkin RD:n palkkaamisen osalta ja toivottavasti tulokset on positiivisia. Ehkäpä hallituskin alkaa ymmärtää tiettyjen roolien tarpeellisuuden ja vaatimustason Tapparan päivittäisessä pyörittämisessä.

Samaan lätinään : Pelaaja-agenttien toiminta tuntematonta, luullut että toimivat itsenäisinä mutta ovat näemmä kimpassa nykyään . Mutta jos paikkakunnan pelaajat käyttävät PSS agenttifirmaa asioittensa hoitamiseksi ja se on tuomittavaa niin eipä sitten ole omia kasvatteja ringissäkään.

#51:
En nyt sen enempää ota kantaa, mutta totean vaan, että minun mielestäni Leinosen tulisi jatkaa Tapparassa, kunhan hän ei ole vastuussa pelaajahankinnoista. Tähän toivon urheilutoimenjohtajan tulon myötä tulevan muutosta. Mikki ilmoittaa taloudelliset resurssit ja hoitaa sen, että Tapparan ei tarvitse jatkossakaan tukeutua liikaa yksityisiin henkilöihin (vertaa Blues) ja UTJ vastaa hankinnoista. Kelpaisi minulle!

nuuskamuikkunen78:
Toki Leinosella puolensa ja hallitushan TJ:n päättää ja tietenkään huonompikin voi olla ja huonompaan ei kannata vaihtaa.
Mutta virheitäkin toki tehnyt niin valmennuksen kuin pelaajiston osaltakin.Ja viimeiset muutamat kaudet niistä ne isoimmat virheidenteko ajat toki.
Ja valmennukseen satsaamattomuus se pahin ollut
UTj täytyisi olla jo pelkästään roolien selkiyttämisen ja ko.rooleihin maksimaalisen panostamisenkin vuoksi.
Kaikkea ei voi enää täydellisesti nykyään hallita ja selvät jaot ja niiden tuoma hyöty esim.pelaajien hankintaan,lahjakkuuksien kartoittamiseen on myös suoraan taloudellinen satsaus.
Hutihankinta maksaa,saati useampia huteja samankauden aikana.

21-mikkihietalahti:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Lokakuu 23, 2011, 21:36:03 ---En nyt sen enempää ota kantaa, mutta totean vaan, että minun mielestäni Leinosen tulisi jatkaa Tapparassa, kunhan hän ei ole vastuussa pelaajahankinnoista. Tähän toivon urheilutoimenjohtajan tulon myötä tulevan muutosta. Mikki ilmoittaa taloudelliset resurssit ja hoitaa sen, että Tapparan ei tarvitse jatkossakaan tukeutua liikaa yksityisiin henkilöihin (vertaa Blues) ja UTJ vastaa hankinnoista. Kelpaisi minulle!

--- Lainaus päättyy ---

KUka on tapparan urheilutoimenjohtaja? Ilveksessähän se on se entinen pelaaja Hautamaa.

4_TRA:
Tapparalla taitaapi olla Leinonen ja päävalmentaja.
Ilveksellä on urheilujohtaja Seppo Hiitelä tosin nykyisin vastuuvalmentaja Seppo Hiitelä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta