Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (111/186) > >>

4_TRA:
Kesken kauden lähdöstä pitäis kyllä saada korvaus mutta siinäkin tietysti tulee raja vastaan mitä uusi seura on valmis maksamaan. Oletan että KHL seurapomot tietää SM-liigan palkkatason riittävällä tarkkuudella.
Siis voidaan kysyä mitä järkeä Tapparan kannalta, mitä järkeä pelaajan kannalta ja mitä järkeä KHL seuran kannalta. Nuo osapuolten "järjet" kun ynnää niin itse en ihan hillitöntä ruplakasaa odota.
Epäilen ettei TPS/Suikkanen ja Jyp/Immonen korvauksia ei enää irtoa KHL:stä SM-liigaan, toki voivat NHL:stä palaavalle venäläispelaajalle maksaakin ruhtinaallisesti.
EDIT: niin mitäköhän mietin kirjoittamalla: kait sitä että ei se Mikki ole ainut joka on pelaajasopimusta neuvottelemassa. Nämä on kuitenkin yksilöllisiä sopimuksia ja niihin joutuu tekemään molemmat osapuolet myönnytyksensä, kysynnän ja tarjonnan mukaan.
Ja vielä, Tuukka ei kyllä mielestäni ollut menossa muualle kuin Tapparan reeneihin ja peleihin kunnes KHL kysyntä yllätti. Tuukka on voittaja ja KHL seura hyötyjä mutta Tapparan osuus kysymysmerkki.

juti fan:
Onhan siellä lakimiehet olleet Tapparankin puolelta asiaa vääntämässä. Mutta jännää on se, ettei kovin virallisesti ole edes sanottu, että minne Tuukka menee, vaikka Aamulehden painetussa versiossa kuulemma oli. Venäjän puolelta ja Tapparasta on oltu hiljaa. Miksi?

wazzakie:
Nähtävästi Tappara odottaa Tuukan tulevalta seuralta virallista tiedotetta asiasta. Jos niin on Tapparan ja KHL -seuran kanssa sovittu, eihän nyt ainakaan meidän Mikki huutele ohi suunsa. Jari Perkiö on asia erikseen ::)

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: juti fan - Lokakuu 17, 2011, 15:05:27 ---Onhan siellä lakimiehet olleet Tapparankin puolelta asiaa vääntämässä.

--- Lainaus päättyy ---
Sopimuksen sisältö tulee sopijaosapuolilta jonka perusteella lakimies tuottaa tekstin, etsii juridisesti epäselvät kohdat,  esim tulkintaepäselvyys. Lakimies tietysti saatta päämiehelleen tiedoksi epäedulliset sopimuskohdat mutta päämiehen asia on hyväksyntä. Tuukan paperin "kolme vuotta ulkomailla näillä ja näillä ehdoilla"  vaikkapa esimerkkinä. Noin luulen roolien menevän.

--- Lainaus käyttäjältä: juti fan - Lokakuu 17, 2011, 15:05:27 ---Mutta jännää on se, ettei kovin virallisesti ole edes sanottu, että minne Tuukka menee, vaikka Aamulehden painetussa versiossa kuulemma oli. Venäjän puolelta ja Tapparasta on oltu hiljaa. Miksi?

--- Lainaus päättyy ---
AL:n jutussa tais Tuukka kertoa että kun ei tiedä näistä julkistamiseen liittyvistä tavoista niin antaa KHL seuran kertoa. Mut miks KHL:n pää on hiljaa.... KHLn pää yksin tietää :)

rännipakki:
Monella menee tässä Mäntylänkin keississä tunne järjen edelle.

Olen itse henkilokohtaisesti hyvin mielissäni siitä, ettei Leinonen ole lähtenyt keulimaan Tuukasta saatavilla korvauksilla. Jypissä näin tehtiin, ja mielestäni se oli erittäin idioottimaista käytöstä. Bisneksessä tämän kaltainen toiminta on mielestäni moraalitonta keulimista, eikä se johda mihinkään. Mitä järkeä on edes antaa kilpailijoille tämän kaltaista tietoa?

Olen varma että Tappara saa Mäntylän siirtymisestä itään hyvän korvauksen, vaikka Leinonen mediassa on muuta väittänytkin. Kaikkien on hyvä muistaa se, että rakas seuramme on osakeyhtiö joka tavoittelee voittoa kentällä ja sen ulkopuolella. Bisnes on raakaa myös jääkiekossa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta