Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (94/186) > >>

Ljpp:
Tappara on ollut nyt erittäin aktiivinen tiedottamisessaan: Mikin terveiset, pelaajahankintoja, uusia yhteistyösopimuksia. Näin pitääkin olla surkean kauden jälkeen ja luoda uskoa parempaan huomiseen.

Globe:
Hyvä esiintulo Leinoselta, nyt ollaan laitettu rattaat pyörimään kohti parempaa. Tätähän tässä ollaan toivottu, eteenpäin uusin tavoittein, lisävahvistuksia ja uudistuksia odotellen.  8)

Hende:
Semmosen huomion oon tehnyt, että kukaan ei nyt oo vaatimassa Mikin päätä vadille ku pelaajahankintoja satelee...  ;)
Mutta oon kyllä suht tyytyväinen itekki toimiston toimintaan tällä hetkellä. Viime kesästä on opittu sen verran, että pelaajahankinnat tehdään ajoissa. Se on erittäin hyvä asia, pääsee pelaajat paremmin samoille aaltopituuksille ku ehtii kesän reenaan yhdessä jne.

Selkeesti haettu nyt tasasia kenttiä, ei mitään yksittäisiä tähtiä vaan tasaista porukkaa. Muutama vähän kovempi hankinta (oletusarvoisesti: Makkonen, Erkinjuntti,,, ehkä Venu voidaan myös lukee tähän) mutta muuten tasaisia kavereita ja lupaavia nuoria. Kiitoksia Mikille hereillä olosta, toivottavasti scouttaukset tuottaa myös tulosta!

siika:

--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Huhtikuu 13, 2011, 10:29:02 ---Semmosen huomion oon tehnyt, että kukaan ei nyt oo vaatimassa Mikin päätä vadille ku pelaajahankintoja satelee...  ;)

...toivottavasti scouttaukset tuottaa myös tulosta!

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa jälkimmäisessä lauseessa onkin koko pointti. Se marina alkaa heti, jos tämä(kin) porukka konttaa.
 

taappara:
Tottahan te turisette, että Mikin kunnia riippuu taas siitä, miten hankinnat pelaavat. Olen kuitenkin todella kiitollinen Mikille näistä hankinnoista, tapahtui sitten mitä tahansa. Nyt ainakin uskalletaan tehdä tälle pas*akaudelle jotain, ettei se toistuisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta