Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (68/186) > >>

montonen:
Karskille vielä sanoisin, että valitettavasti Leinosen touhut vaikuttaa budjettiin. Olen omillakin korvilla kuullut, kun erään ennen Tapparaa sponsoroineen yrityksen johtaja on sanonut, että ei anna euroakaan Tapparalle, niin kauan kun Leinonen siellä vaikuttaa ja tämä ei huhujen mukaan ole todellakaan ja valitettavasti ainoa tapaus.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Helmikuu 01, 2011, 23:15:33 ---Karskille vielä sanoisin, että valitettavasti Leinosen touhut vaikuttaa budjettiin. Olen omillakin korvilla kuullut, kun erään ennen Tapparaa sponsoroineen yrityksen johtaja on sanonut, että ei anna euroakaan Tapparalle, niin kauan kun Leinonen siellä vaikuttaa ja tämä ei huhujen mukaan ole todellakaan ja valitettavasti ainoa tapaus.

--- Lainaus päättyy ---

Luuletko sä tosiaan, ettei Mikki ois saanu lähtee jo vuosia sitten jos se ois noin paska jätkä kuin täällä saa ymmärtää? Eikai kukaan ois niin tyhmä et pitäis tollasen jätkän TJ:nä... ei varmaa ihan kaikkee kannata uskoa mitä kuulee/lukee.

montonen:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Helmikuu 01, 2011, 23:20:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Helmikuu 01, 2011, 23:15:33 ---Karskille vielä sanoisin, että valitettavasti Leinosen touhut vaikuttaa budjettiin. Olen omillakin korvilla kuullut, kun erään ennen Tapparaa sponsoroineen yrityksen johtaja on sanonut, että ei anna euroakaan Tapparalle, niin kauan kun Leinonen siellä vaikuttaa ja tämä ei huhujen mukaan ole todellakaan ja valitettavasti ainoa tapaus.

--- Lainaus päättyy ---

Luuletko sä tosiaan, ettei Mikki ois saanu lähtee jo vuosia sitten jos se ois noin paska jätkä kuin täällä saa ymmärtää? Eikai kukaan ois niin tyhmä et pitäis tollasen jätkän TJ:nä... ei varmaa ihan kaikkee kannata uskoa mitä kuulee/lukee.

--- Lainaus päättyy ---

Sitähän minä ja moni muukin ihmetellään, että se vielä heiluu toimistolla. Ja valitettavasti noi on kyllä tosiasioita.

Skeletor:
Kyllähän nyt valitettava tosiasia on, että ainakaan tiettyjä pelaajia ei Tapparassa nähdä ennen kuin TJ vaihtuu tai toimintatavat muuttuvat.

Saas nähdä mitä tämä vuosi tuo tullessaan...

jukka823:
Siks otin ton pelaajabudjetin esiin,kun Jos se Tapparalla ois 1,7 miljoonaa.Se ei ole paljoa ni,eikö sillon kannattaisi maksaa pelaajille se hinta minkä nee oikeesti ansaitsee..Ja jos miettii ni esim.Tillun palkasta voisi ottaa 50000 euroa pois..Ja sen rahan voisi laittaa ykkös kentän ukkoon.Ei se Leinonen vaan oo tehny töitänsä hyvin viimeaikoina...Rahaa Tapparalla kuitenkin jonkiverran on mut joukkue on kasattu/kasataan huonosti.Ja siinä näen et noilla joidenkin pelaajien hinnoittelulla on todella suuri vaikutus!Vai mitä sanoo juti

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta