Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (62/186) > >>

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Helmikuu 01, 2011, 10:41:26 ---Kun katselee noita pelaajasiirtoja loppukaudeksi, huomaa kyllä että aika tyhjät oli markkinat: itse en olisi noista siirretyistä halunnut ketään Tapparaan.
--- Lainaus päättyy ---

Itse olisin huolinut aika montakin. Itseasiassa olisin huolinut melkein kaikki muut paitsi juuri palstalla tänne halutun Sopasen. Tässä Tapparan tilanteessa tosin Heino ja Lostedt olisi turhia mutta jos joukkue hakee menestystä niin hyviä palasia. Joukkue on meillä vain niin surkeasti koottu ettei tuollaiset täsmäaseet mitään auta. Kekäläinen reagoi aika hienolla tavalla siihen että Ville Hämäläinen oli Jokereissa floppi ja ei sovellu edes nelosen keskelle, joten ei muutakuin kenties yksi liigan parhaista nelosen senttereistä ilmalaan joka hoitaa oman roolinsa. Joo joo, Jokereilla on rahaa ja sitä mantraa voi soittaa mutta on siellä myös halua.

Ei kukaan voi puolustella sitä että kakkosentteri on puuttunut viime keväästä lähtien ja sitä ei ole vuodessa löytynyt edelleenkään. Guollaa en tuohon laske ja lisäksi hänkin on tainnut olla jo yli 2kk sairaana.

Karski:
Aha, itse olisin noista nimistä ainoastaan sen Sopasen tänne halunnu, vaikkei sen onnistumisestakaan mitään takeita olis ollu. Ja itseasiassa oon tyytyväinen ettei Mikki hankkinu tänne väkisin mitään Henri Heinoja tai Jarkko Immosia (Suomessa pelaava). Tappara kärsii tosta Guollasta ny tän kevään ja sit siitä päästään eroon ja toivotaan, että sinne tulee "hieman" onnistuneempi hankinta tilalle. That's it, itse en ainakaan jaksa enää jauhaa tästä samasta asiasta.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Helmikuu 01, 2011, 11:16:22 ---Aha, itse olisin noista nimistä ainoastaan sen Sopasen tänne halunnu, vaikkei sen onnistumisestakaan mitään takeita olis ollu. Ja itseasiassa oon tyytyväinen ettei Mikki hankkinu tänne väkisin mitään Henri Heinoja tai Jarkko Immosia (Suomessa pelaava).

--- Lainaus päättyy ---

Flegmaattinen laituri sisään kun sentteriä haetaan? Jos Dufva ei saanut miestä ruotuun ja pelaamaan niin miten luulet että Tapparassa oli käynyt? Kuka sille ne paikat Tapparan senttereistä olisi järjestänyt? Sopanen on ehkä hiukan sellainen vielä löysempi tapaus Toporowskista. Ja kyllä näistä Bluesin ulkomaalaisista voi jotain tullakin. Olisin voinut kokeilla jopa tuota Immosta jos kerran ketään muuta ei ollut saatavilla, juuri päinvastainen tapaus Guollasta, Low risk - High reward.

Niin tähän tilanteeseen Heino ja Lostedt olisi olleet huonoja, en minä väittänytkään että nyt olisi pitänyt saada, päinvastoin. Jos ajatellaan että sulla on paletti ja harmonia joukkueen kokoonpanon suhteen hyvä ja samoin sarjasijoitus niin joku Henri Heinohan on ihan oikeasti aivan jäätävä hankinta jos tarvitset nelossentteriä ja haluat menestyä. Lostedt on mainettaan parempi pelaaja ja tekee sen mitä koutsi käskee ja siinä tapauksessa unelmapelaaja jonnekin neloseen. Kumpi on parempi ja hyödyllisempi kaksikosta nelosessa Heino-lostedt vai Koskinen-Karjalainen?

Kuten sanoit, turha tästä enempää jauhaa samoista asoista. Halusin vain kertoa sen kuinka surkeasti Tappara on rakennettu.

Myrrä70:
Veikkaaja kirjoittaa tänään:

" Päävalmentaja Sami Hirvosen yksivuotinen jatkopesti ja neuvottelujen venyminen alleviivaavat sitä, että seura jatkaa samalla linjalla kuin muutamana viime vuonna. Joukkueeseen toden.näk. haalitaan lähtijöiden tilalle muutamia marginaalipelaajia muualta ja toivotaan, että kausi menee jotenkin tuubiin. Tapparan vetovoima valmentaja- ja pelaajamarkkinoilla alkaa hipoa nollaa. "

Ketähän tästä saamme kiittää.

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 01, 2011, 11:29:03 ---Kuten sanoit, turha tästä jauhaa enempää jauhaa samoista asoista. Halusin vain kertoa sen kuinka surkeasti Tappara on rakennettu.

--- Lainaus päättyy ---
Edelliseen vielä sen verran, että kuten sanoin, en tiedä olisko siitä Sopasesta sitten ollu tosiaan hyötyä.
Tappara on tälle kaudelle rakennettu hätäsesti ja ei tässä voi kun toivoo, että ens kaudelle käytetään järkee tossa kasaamisessa. Ja tarkotan nyt sitä, että tota kärkee ei osteta päivää ennen ku sarja alkaa, ei vaihdeta valmentajaa viikkoo ennen sarjan alkua, ei osteta ketään melki 40vee pelaajaa pelaan tänne muutamaa peliä ja muutenkin muutama täsmähankinta voitais tehdä tai nostaa omia junnuja lisää. Jos vaikka ny ekana tommoset asiat saatais korjattua, niin ehkä sen jälkeen voidaan miettiä esim pudotuspelejä. Ja kyllä mää uskon, ettei siä ainakaan samoja samoja virheitä tehdä toista kertaa. Mutta voin myös olla väärässä, toivottavasti en.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta