Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (60/186) > >>

sant3ri:
Lähettäkää sähköpostia herra Leinoselle.
-> Itse juuri lähetin.

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 23, 2011, 02:25:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Tammikuu 23, 2011, 01:57:45 ---Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millaisen rosterin tännekin pystyisi kasaamaan, mikäli meillä olisi muitakin skouttauskontakteja kuin pelaajia kaupaksi yrittävät agentit. Kukaan ei voi olla tämän hetken tilanteeseen tyytyväinen, mutta se on eri asia, kenen pää siitä tulee ensisijaisesti laittaa vadille.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän seuran hankintapolitiikka on totaalisen retuperällä jos niistä vastaavat miehet sanoo Doellin mahdolliseen lähtöön että "Hänen tasoisiaan pelimiehiä on markkinat täynnä". Montako kertaa Tapparassa on onnistunut löytämään ulkomailta hänen tasoisia? Kertoo vain sen kuinka välinpitämättömiä ollaan.

--- Lainaus päättyy ---
Siis kuka on kommentoinu tosta Doelista noin? Selvennä vähän kun oon pihalla. Itse haluisin, että Doell jatkaa, mutta ei oo mitään järkee maksaa sille 200k ja pitää se kauden täälä. Ei sille vaan voi mitään, että tulee joku Jokerit ja latasee semmosen rahan pöytään ettei Tappara pysty kilpaileen enää. Ei se ny kuitenkaan niin hyvä oo, että siihen kaikki rahat kannattas käyttää.
Toi Laren kommentti on tosi osuva, ja itse oon sitä mieltä, että Leinosen potkiminen ei ratkase tätä hommaa. Jotenkin musta tuntuu, ettei noi ainakaan parempaa kaveria siihen sais tilalle, mikä ehkä kuvastaa seuran tän hetkistä toimintaa...

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Tammikuu 23, 2011, 01:57:45 ---Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millaisen rosterin tännekin pystyisi kasaamaan, mikäli meillä olisi muitakin skouttauskontakteja kuin pelaajia kaupaksi yrittävät agentit. Kukaan ei voi olla tämän hetken tilanteeseen tyytyväinen, mutta se on eri asia, kenen pää siitä tulee ensisijaisesti laittaa vadille.

--- Lainaus päättyy ---

Oletko nyt aivan varma tästä että Tapparalla ei ole skouttauskontakeja? En väitä että onko tai ei kun en tiedä, kysyn vain onko yllä oleva mutua?

Se on aivan sama millainen skouttausosasto joukkueelta löytyy jos ei pystytä perutelemaan (muulla kuin rahalla) / houkuttelemaan pelaaja Tampereelle. Kyllä mä näkisin, että nuorille pelaajille täytyy luoda se mahdollisuus esim. opiskella pelaamisen ohessa (jos nappaa) ja vanhemmalle kaartille taas täytyy pystyä perustelemaan monta muuta asiaa jos mukana seuraa puoliso ja/tai lapset. Erityisesti jos tulevat vielä ulkomaanapuina.

Mutta olen täysin samaa mieltä siitä, että olisi hienoa ja mielenkiintoista nähdä millaisen rosterin tänne kokenut scouttaustiimi saisi kasattua valmennusryhmän kanssa. Rahallisesti paukkuja ei ole ja mitään puolittaista tuskin kannattaa riskinä yrittää.

Lare:

--- Lainaus käyttäjältä: polvitaklaaja - Tammikuu 30, 2011, 21:47:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Tammikuu 23, 2011, 01:57:45 ---Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millaisen rosterin tännekin pystyisi kasaamaan, mikäli meillä olisi muitakin skouttauskontakteja kuin pelaajia kaupaksi yrittävät agentit. Kukaan ei voi olla tämän hetken tilanteeseen tyytyväinen, mutta se on eri asia, kenen pää siitä tulee ensisijaisesti laittaa vadille.

--- Lainaus päättyy ---

Oletko nyt aivan varma tästä että Tapparalla ei ole skouttauskontakeja? En väitä että onko tai ei kun en tiedä, kysyn vain onko yllä oleva mutua?

Se on aivan sama millainen skouttausosasto joukkueelta löytyy jos ei pystytä perutelemaan (muulla kuin rahalla) / houkuttelemaan pelaaja Tampereelle. Kyllä mä näkisin, että nuorille pelaajille täytyy luoda se mahdollisuus esim. opiskella pelaamisen ohessa (jos nappaa) ja vanhemmalle kaartille taas täytyy pystyä perustelemaan monta muuta asiaa jos mukana seuraa puoliso ja/tai lapset. Erityisesti jos tulevat vielä ulkomaanapuina.

Mutta olen täysin samaa mieltä siitä, että olisi hienoa ja mielenkiintoista nähdä millaisen rosterin tänne kokenut scouttaustiimi saisi kasattua valmennusryhmän kanssa. Rahallisesti paukkuja ei ole ja mitään puolittaista tuskin kannattaa riskinä yrittää.

--- Lainaus päättyy ---

No ainakaan minun tiedossani ei ole ketään Tamhockeyn palkkalistoilla toimivaa varsinaista pelaajatarkkailijaa. Tokihan Leinonen saattaa käyttää esimerkiksi Jari Grönstrandin tietoutta näissä asioissa hyväkseen ikään kuin konsultointimielessä, mutta ei kai tuollaistakaan voi sitten kutsua varsinaiseksi pelaajatarkkailijaksi. Eli ei minulla nyt mitään absoluuttista totuutta tähän ole heittää, mutta hyvä aavistus. Joku asioista tarkemmin perillä oleva voi vapaasti korjata, mikäli asia ei näin ole.

jupetappara:
Niin.. Siirtoraja umpeutui ja ketään ei tullut?

"Tarkkaillaan tiiviisti pelaaja liikenettä" ja p*skat!
Leinonen ole hyvä ja häivy. Kausi olisi vielä voitu kääntää hankkimalla pari vahvistusta, mutta jos ei niin ei.
Kiitos ja hyvää kesää!  :'(

E; oliko se niin että se sulkeutuu tänään klo 21.00 ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta