Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Petteri ''Pelikirja'' Sihvonen

<< < (4/21) > >>

JH75:
Raimo Summasen kirjassa Meidän päivä käytetään myös hyvin ahkerasti termiä pelikirja. Siellä muistaakseni pelikirjan merkitystä on selvitetty tarkemminkin. Edellä mainittiin, ettei Toivolallakaan ole mitään pelikirjaa. Kuitenkin hän laittaa asioita taululle. Tulkitsen, että pelikirja ja asioiden laittaminen taululle on kaksi hiukan eri tapaa tehdä sama asia.

Pidin ensin tätä Petteri Sihvosta täytenä pellenä. Kuitenkin näitä Petteri Sihvosia ja Juhani Tammisia tarvitaan. He tuovat juuri mielenkiintoa ja lisämaustetta tähän peliin. Se ei ole tietysti mukavaa, kun joku on eri mieltä kuin itse on. Sihvosta en itse ole kauhean tarkkaan seuraillut. Tämä arvio, että yhtä onnistunutta analyysiä kohti hän on tehnyt 2-3 vikaan mennyttä, pitänee paikkansa. Sihvosta pidän itse lähinnä Summasen juoksupoikana. Sihvosen ajatuksien oikeellisuudesta en osaa sanoa, mutta Tammisella on mun mielestä paljonkin fiksuja ajatuksia. Hän ei vain osaa siirtää niitä käytäntöön eli ei saa niitä siirrettyä tarpeeksi hyvin joukkueelle.

seminologi:
Nyt se spede on lanseerannut uuden termin, "tunnehinta". Näitä juttuja kun lukee, niin alkaa naurattaan. Onko se sitten hyvä vai huono asia, mene ja tiedä. Olen maksanut tunnehintaa.

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article129011-1.html

Ljpp:
Mielenkiinnolla odotan PS:n syväluotausta case-Uramasta. Veikkaan että kohuhakuiselta populistilta odotettavissa on kehua ja hehkutusta.

Veijo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Huhtikuu 28, 2006, 17:44:51 ---Mielenkiinnolla odotan PS:n syväluotausta case-Uramasta. Veikkaan että kohuhakuiselta populistilta odotettavissa on kehua ja hehkutusta.

--- Lainaus päättyy ---

Petteriä varmaan mietityttää eniten se että kenen pelikirjalla Tappara todellisuudessa aikoo pelata; Uraman, Makkosen vai Saarisen pelikirjalla?

Ainakin tämän päiväisessä lehdessä Petteri kyselee oliko vika Tolvasen vai Uraman kun Lukon pelikirja ei ollut tällä kaudella kunnossa.

tuppu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Huhtikuu 28, 2006, 17:44:51 ---Mielenkiinnolla odotan PS:n syväluotausta case-Uramasta. Veikkaan että kohuhakuiselta populistilta odotettavissa on kehua ja hehkutusta.

--- Lainaus päättyy ---
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article129166-1.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta