Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

VK1: Tappara-Jokerit 23.03.10 URHOtv

<< < (3/15) > >>

beetle:
jani73 kerro vielä mistä tää fakta tieto peräisin, et Jori pelaa Jokereissa ens kaudella?
ps. osta ittelles narri paita niin vois helpottaa eloa.

4_TRA:
Perhan jätkät, mulla loppuu viinakset. Ei mitään mahdollisuutta ymmärtää juttua  ::)

Podolski:
ny alkaa oleen jani vähän kaukaa haettuja juttuja

jani73:

--- Lainaus käyttäjältä: beetle - Maaliskuu 20, 2010, 22:17:36 ---jani73 kerro vielä mistä tää fakta tieto peräisin, et Jori pelaa Jokereissa ens kaudella?
ps. osta ittelles narri paita niin vois helpottaa eloa.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on jo yksi paita - vuodelta 99 - entiset työkaverit osti läksijäislahjaksi kun muutin tre:lle töihin! Kaikki ties kuinka paljon inhosin jokereita - ja se on vielä se paita missä on se virnuileva narri  Vihainen Get my point - siis tyhmä saa olla muttei tykkimies - eikun siis faktahan on edelleen että paperilla ja materiaalissa narrit vie 100-0 Tapparaa, mutta onnex näitä pelejä ei ratkaista paperilla tai liigapörssissä. Mutta onko se väärin katsoa näitä pelejä ja Tapparaa hieman sisäpiirin ulkopuolelta? Eikä vouhottaa kuola valuen kuten esim. ilves teinit omassa foorumissaan? Mäkin olen seurannut ja kannattanut Tapparaa 80-luvun alusta alkaen (ja olen asunut tre:lla vaan vuodet 99-02). Paljon on vettä virrannut Vantaa joessa sen jälkeen ja tulee virtaamaan ennen kuin meikäläisestä aika jättää. Jokainen meistä kannattaa Tapparaa omalla syrämmellään - toisilla se on isompi, toisilla pienempi. Mutta ei se meistä ketään tee huonompia kuin toisista.

beetle:
No mutta, se fakta tieto unohtui, vai mitä jani73

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta