Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rautakorpi lähtee

<< < (13/42) > >>

sectoid:
Rautakorpi on yksi suomen kolmesta parhaimmasta valkusta. Jää kaksi vaihtoehtoa:

a) Jos halutaan varmasti Jukan tasoinen valmentaja ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa: Raimo Summanen tai Mika Toivola.

b) Jos halutaan joku nouseva kyky palkata, niin tärkein kriteeri mikä pitää Tapparassa täyttää ja mikä täytyy kaikkien menestyneiden valmentajien kohdalla: Valmis tekemään kovasti töitä.

Jos kumpikaan kohta ei täyty julkistettavan valmentajan kohdalla, olemme hävinneet.

Petteri Sihvosella tuntuu olevan näkemystä. Menis varmaan hyvin jonku kunnon käskijän kakkosena.

Sevon:
Läntinen tai Hasanen.

timo-D:

--- Lainaus käyttäjältä: sectoid - Huhtikuu 11, 2006, 21:35:43 ---Petteri Sihvosella tuntuu olevan näkemystä. Menis varmaan hyvin jonku kunnon käskijän kakkosena.

--- Lainaus päättyy ---

Et voi olla tosissas?

Mutta todella ikävä uutinen jukan lähtö.
Ei tuu oikein mieleen ketää, kuka vois jukan korvata. Itse en Summasta haluaisi, Toivola olisi tervetullut mun puolesta.

Jaakkima:
Läheltä joukkuetta seuranneelta tuli tuo tieto Venäjästä, sen mukaan itse uskon sitä.

Mutta oikeestihan se voi olla mikä vaan ulkomaa koska rahaa tarjotaan jokapaikassa enemmän kuin täällä.

sectoid:
Veikkaanpa Rautakorpea Färjestadiin. Pari luottopelaajaa meni jo edeltä. (Ihan mutua...)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta