Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Rautakorpi lähtee
sectoid:
Rautakorpi on yksi suomen kolmesta parhaimmasta valkusta. Jää kaksi vaihtoehtoa:
a) Jos halutaan varmasti Jukan tasoinen valmentaja ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa: Raimo Summanen tai Mika Toivola.
b) Jos halutaan joku nouseva kyky palkata, niin tärkein kriteeri mikä pitää Tapparassa täyttää ja mikä täytyy kaikkien menestyneiden valmentajien kohdalla: Valmis tekemään kovasti töitä.
Jos kumpikaan kohta ei täyty julkistettavan valmentajan kohdalla, olemme hävinneet.
Petteri Sihvosella tuntuu olevan näkemystä. Menis varmaan hyvin jonku kunnon käskijän kakkosena.
Sevon:
Läntinen tai Hasanen.
timo-D:
--- Lainaus käyttäjältä: sectoid - Huhtikuu 11, 2006, 21:35:43 ---Petteri Sihvosella tuntuu olevan näkemystä. Menis varmaan hyvin jonku kunnon käskijän kakkosena.
--- Lainaus päättyy ---
Et voi olla tosissas?
Mutta todella ikävä uutinen jukan lähtö.
Ei tuu oikein mieleen ketää, kuka vois jukan korvata. Itse en Summasta haluaisi, Toivola olisi tervetullut mun puolesta.
Jaakkima:
Läheltä joukkuetta seuranneelta tuli tuo tieto Venäjästä, sen mukaan itse uskon sitä.
Mutta oikeestihan se voi olla mikä vaan ulkomaa koska rahaa tarjotaan jokapaikassa enemmän kuin täällä.
sectoid:
Veikkaanpa Rautakorpea Färjestadiin. Pari luottopelaajaa meni jo edeltä. (Ihan mutua...)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta