Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rautakorpi lähtee

<< < (38/42) > >>

DON:
Jukan tilanne oli lähestulkoon mahdoton Tapparassa. Jos tietää jo puoli vuotta ennen kauden alkua että "näillä ei voi mennä", niin ainoa oikea ratkaisu on se mitä Jukka teki. Ja huomion arvoista on se tyylikkyys jolla asia hoitui. Ei syyttelyä, osoittelua jne vaan ulospäin kerrottiin yhteisymmärryksessä sovitusta asiasta. Jukkishan olisi voinut kovaan ääneen täysin aiheellisesti huutaa että "minähän sanoin"...

ippe:
Jos taas Ilveksenkin mies näkee Tapparan materiaalin vähintään mitaleille, niin miten Rautakorpi sitä ei nähnyt? Aika pieniin asioihin Ässät-sarjassa pelit päättyivät, että aika meedio se Rautakorpikin oli jos näki että vaikka joukkue alisuorittaa pahasti, on se silti noinkin lähellä. Neljäs peli hävittiin jatkoajalla kovan painostusjakson jälkeiseen vastahyökkäykseen ja viidettä peliä johdettiin kahdella maalilla ja lopulta hävittiin yhdellä maalilla. Ihan ufo-äijä se Rautakorpi kun näki jo puoli vuotta aikaisemmin materiaalin riittämättömyyden.

DON:

--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Huhtikuu 28, 2006, 18:50:07 ---Jos taas Ilveksenkin mies näkee Tapparan materiaalin vähintään mitaleille, niin miten Rautakorpi sitä ei nähnyt? Aika pieniin asioihin Ässät-sarjassa pelit päättyivät, että aika meedio se Rautakorpikin oli jos näki että vaikka joukkue alisuorittaa pahasti, on se silti noinkin lähellä. Neljäs peli hävittiin jatkoajalla kovan painostusjakson jälkeiseen vastahyökkäykseen ja viidettä peliä johdettiin kahdella maalilla ja lopulta hävittiin yhdellä maalilla. Ihan ufo-äijä se Rautakorpi kun näki jo puoli vuotta aikaisemmin materiaalin riittämättömyyden.

--- Lainaus päättyy ---

Kuten olen jo kertonutkin, Rautakorpi halusi varmastikin pakkikalustoon leveyttä. Ja kun ei hankittu, loukkaantumisten myötä menivät kunnon mahdollisuudet. Yhtä lailla epätoivo valtasi Jukkiksen luullakseni myös ensi kauden janneojaspalkkausten muodossa. Jannelle kun ei vaan pysty keksimään yhtäkään oleellista roolia huippuliigajoukkueessa. Siinä se pähkinänkuoressa minkä sinunkin, Ippe, luulisi teksteistäni huomanneen. Olet niitä/minua sen verran taajaan käynyt vastauksillasi piikittelemässä.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: DON - Huhtikuu 28, 2006, 18:54:48 ---Kuten olen jo kertonutkin, Rautakorpi halusi varmastikin pakkikalustoon leveyttä. Ja kun ei hankittu, loukkaantumisten myötä menivät kunnon mahdollisuudet.
--- Lainaus päättyy ---

Oikea tieto taas on se, että Rautakorpi huusi puoli kautta lisää hyökkääjiä, jopa niin paljon että sitten luovuttiin yhdestä pakista että saatiin nelosketjun sentteri ja sitten vielä ulkomaan laiturikin. Oon huomannut, että DONin kertomukset on aika usein ristiriidassa oikeiden tapahtumien kanssa. Kummassa vika, tietolähteessä vai niissä oikeissa tapahtumissa?

DON:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Huhtikuu 28, 2006, 18:57:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: DON - Huhtikuu 28, 2006, 18:54:48 ---Kuten olen jo kertonutkin, Rautakorpi halusi varmastikin pakkikalustoon leveyttä. Ja kun ei hankittu, loukkaantumisten myötä menivät kunnon mahdollisuudet.
--- Lainaus päättyy ---

Oikea tieto taas on se, että Rautakorpi huusi puoli kautta lisää hyökkääjiä, jopa niin paljon että sitten luovuttiin yhdestä pakista että saatiin nelosketjun sentteri ja sitten vielä ulkomaan laiturikin. Oon huomannut, että DONin kertomukset on aika usein ristiriidassa oikeiden tapahtumien kanssa. Kummassa vika, tietolähteessä vai niissä oikeissa tapahtumissa?

--- Lainaus päättyy ---

"Oikea tieto taas on..." jep jep...

Vai olisiko esim Hawgoodista luovuttu erään kolumnin sanoin siksi koska:
"Ensi kaudella Hawgood voisi ehkä nippa nappa täyttää Italian liigan minimikriteerit. Toivottavasti Italiassa ei sada, niin pääsee joukkueen mukana ulos lenkille."

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta