Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rautakorpi lähtee

<< < (21/42) > >>

ippe:
Kiekko-Aamulehdessä uusi Kirvesmiehen kolumni pohtii asiaa ja siinä on haastateltu sekä Miesmäkeä että Rautakorpea.
Virallisessa uutisoinnissa on esiintynyt sen luokan kiakkofraaseja, että ainakin minä olen ollut epätietoinen mitä tässä nyt oikeesti on tapahtunut, mutta Kirvesmiehen kolumni palautti ainaki minulle uskon tulevaisuuteen.

Tervetuloa Rauttis taas takaisin, seuraava projekti vedetään sitten paremmalla suunnittelulla ja pitkäjänteisyydellä. Nyt on aika katsoa ensi kautta uusin voimin. Tapparassa Rautakorpi sai monesta pelaajasta paljon ennennäkemättömiä voimavaroja irti, mutta uskon Kirvesmiehen lailla että joku toinen voi löytää vielä uusia puolia ja uusista pelaajista.*

Ei tässä suossa olla, eilen illalla oltiin, mutta yön yli nukuttua ja Kirvesmiehen luettua voi nostaa leukaa irti rinnasta ja vääntää huulet hymyyn taas.

* ei hevoskuiskaajakaan joka hummaa saa rauhoittumaan.

karsson:

--- Lainaus käyttäjältä: Hemuli - Huhtikuu 12, 2006, 10:04:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Heppu - Huhtikuu 12, 2006, 09:01:13 ---Toivola ja Summanen

--- Lainaus päättyy ---

Hyi helvetti. Ei kumpaakaan apinaa edes lähimaastoon tai tulee kymät ja siirryn lopullisesti Äkönmaan Pontevan fanclubiin.

--- Lainaus päättyy ---
Jokseenkin samaa mieltä. Minä suhtaudun kyllä varauksin ässien menestymisen laittamisen pelkästään Mika Toivolan erinomaisuuden piikkiin. Kelpuuttaisin kotimaisista valmentajista ensimmäisenä Matti Alatalon mutta hän jatkaa jypissä joten se siitä.
Kari Makkonen ykköseksi? Olisi kait se halvin ratkaisu mutta enpä nyt näkisi Makkosta muuksi kuin kakkosvalmentajaksi. Eikös hän käynyt valmentamassa jotain Suomi-sarjan joukkuetta ykkösvalmentajana ::)

makarov:

--- Lainaus käyttäjältä: karsson - Huhtikuu 12, 2006, 11:43:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hemuli - Huhtikuu 12, 2006, 10:04:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Heppu - Huhtikuu 12, 2006, 09:01:13 ---Toivola ja Summanen

--- Lainaus päättyy ---

Hyi helvetti. Ei kumpaakaan apinaa edes lähimaastoon tai tulee kymät ja siirryn lopullisesti Äkönmaan Pontevan fanclubiin.

--- Lainaus päättyy ---
Jokseenkin samaa mieltä. Minä suhtaudun kyllä varauksin ässien menestymisen laittamisen pelkästään Mika Toivolan erinomaisuuden piikkiin. Kelpuuttaisin kotimaisista valmentajista ensimmäisenä Matti Alatalon mutta hän jatkaa jypissä joten se siitä.
Kari Makkonen ykköseksi? Olisi kait se halvin ratkaisu mutta enpä nyt näkisi Makkosta muuksi kuin kakkosvalmentajaksi. Eikös hän käynyt valmentamassa jotain Suomi-sarjan joukkuetta ykkösvalmentajana ::)

--- Lainaus päättyy ---

Makkonen valmensi seinäjoella Sht:tä Suomi-sarjassa huonolla menestyksellä! Meikäläisestä tulee ainakin Ilveksen kannattaja jos Makkonen valmentaa TAPPARAA!

Romppa:
Huonosti nukutun yön ja karmean Tampere-cup -painajaisen jälkeen mää näkisin, että voishan sen päävalmentajan jättää kokonaan valitsemattakin. Spirit of the Winter Olympics'n mukasesti, kyllä ne ammattimiehet itse osaa itseänsä ohjata ja pelaamisesta sopia. Siinä ei poppamiehet auta.
Leinonen voi sitten ennen ratkaisupeliä käydä pukukopissa kertomassa NHL-ennätyksestään ja valaa taistelutahtoa.

Toivolaa en missään tapauksessa halua Tapparaan, silloin jää kausikortti hommaamatta. Pelatkoon finaaleissa, mutta mää en halua nähdä Tapparan pelaavan samoin konstein kuin Ässät tällä kaudella. Siitä äijämäisyydestä on miehekkyys kaukana.

Mieluummin johdonmukanen projekti vielä ehkä ilman meriittejä olevalla valmentajalla. Kyllä yhden köyhemmän kauden kestää, kunhan viimistään kolmen vuoden kuluttua Tapparaa inhoaa taas suurin osa kansasta.

Ainiin, tämän vuoden Tampere-cup pelataan kirjaimellisesti ladossa. Hakametsän katto ei kestänyt uutta videotaulua. Ei siä sunkaan lunta enää ollu.

Patu:

--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Huhtikuu 12, 2006, 12:10:53 ---Meikäläisestä tulee ainakin Ilveksen kannattaja jos Makkonen valmentaa TAPPARAA!

--- Lainaus päättyy ---
Äkkiä sopimus!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta