Kirjoittaja Aihe: Tomi Pekkala  (Luettu 88694 kertaa)

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #255 : Lokakuu 21, 2011, 22:35:38 »
Todella taisteli tänään joukkueen puolesta, parempi vaihtoehto tällä hetkellä ykkösen laitaan kuin Tenu...

Poissa c-paaty

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 462
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #256 : Lokakuu 22, 2011, 08:34:32 »
Ansaitusti pääsi kokeilemaan ykköskentässä ja heti tulosta, 1+1 ja gorilla lähti eilen selästä Ilveksen pukukoppia kohden (varma havainto).

ps: Pekkalan vaimokkeelle terveisiä että jakaa aamupuuro reseptin myös muiden pelaajien vaimoille. Vitamiinit olleet erittäin hyvin kohdallaan tällä kaudella ja mies on ollut koko kauden melkeinpä joukkueen pirtein pelaaja kentällä!

Green Hill

  • Vieras
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #257 : Lokakuu 22, 2011, 11:55:16 »
On ansainnut Ripan luottamuksen ja varmasti jatkaa ykkösessä.
Olen jotenkin toivonut kaverille onnistumisia koko kauden.Jalka liikkuu ihan eri tahtiin kun ennen.

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #258 : Lokakuu 22, 2011, 12:01:56 »
On ansainnut Ripan luottamuksen ja varmasti jatkaa ykkösessä.
Olen jotenkin toivonut kaverille onnistumisia koko kauden.Jalka liikkuu ihan eri tahtiin kun ennen.

Maali ollut kauan ilmassa, ja onneks se eilen tuli, kauden positiivisin yllättäjä pelillisesti.
#8 Ojanen on kingi!

Mazza

  • Vieras
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #259 : Lokakuu 22, 2011, 12:07:35 »
Pekkalalla on hieno asenne pelaamiseen ja painava laukaus. Hoitaa tällä hetkellä oman ruutunsa todella hyvin oli se sitten n. 10 minuutin peliajalla nelosketjussa tai kärkiketjuissa isommalla vastuulla. Muutos viime kauteen on iso ja ansaitsee tällä hetkellä täysin pelipaikkansa joukkueessa. Tosi hieno maali eilen mikä toivottavasti avasi lukkoja henkisellä puolella, paikkoja on ollut hyvin jo aiemmissa peleissä. Lisää tänään?

Poissa Täikampa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 572
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #260 : Marraskuu 01, 2011, 18:01:09 »
Itse olen kanssa sitä mieltä, että jatkopaperia käteen vaan. Mielestäni Pekkala on alkanut pelamaan perkuleen hyvin, vaikkei niitä em. pisteitä niin olekaan tullut. Mutta on kyllä hyödyntänyt vahvuuksiaan eli voimaa ja kovaa laukausta. Nyt, kun alkaisi vaan vedot uppoamaan, niin avot.
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #261 : Marraskuu 01, 2011, 18:04:59 »
Vähän näyttäs siltä, että Pekkalasta on tulossa urheilja ja nykyisessä roolissa varsin varma pelaaja. Vielä kun saadaan suonenveto -kausi hyvillä ketjukavereilla niin myös pistelingon vikaa tästäkin kaverista saisi. Nytkin peleissä on ollut enemmöän kuin pari tilaisuutta laittaa mustaa häkkiin mutta kun ei niin ei.

Jos optio oli niin kannattaisi kyllä käyttää.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #262 : Marraskuu 04, 2011, 21:16:41 »
Luistin liikkuu kaverilla huikean paljon paremmin kuin viimekaudella ja muutenkin taistelee joka vaihdon loistavasti, vaikka se ei pisteiden valoissa näykkään.
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen

Green Hill

  • Vieras
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #263 : Marraskuu 04, 2011, 21:54:59 »
Miksihän Pekkala otettiin ykkösestä pois,kun teki maalinkin siinä..mitähän siltä siinä sit vaadittiin?kolmee maaliako?
Ansaitsisi enemmän vastuuta.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #264 : Marraskuu 04, 2011, 22:03:23 »
Pekkalan ongelma on pelisilmän puute. 3-4 on oikea ketju Tomille, ylemmäksi ei asiaa pidemmällä tähtäimellä. Pelaaminen on ollut kyllä pirteätä lähiaikoina, ja eiköhän sieltä palkintojakin ala tulemaan maalien muodossa.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #265 : Marraskuu 04, 2011, 22:13:17 »
Jep, Pekkala ei pysty luomaan itse paikkoja juurikaan. 3-4 ketjun duunarilaiturin paikka sopii hyvin hänelle.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #266 : Marraskuu 04, 2011, 22:18:03 »
Jep, Pekkala ei pysty luomaan itse paikkoja juurikaan. 3-4 ketjun duunarilaiturin paikka sopii hyvin hänelle.

Tästä hieman eri mieltä. Pekkala minusta nimenomaan luo hyvällä liikkeellään itselleen paikkoja. Ja laukoo kyllä huonoistakin paikoista. Pelisilmä on tosin niin huono, että ei häneltä kyllä oivaltavia syöttöjä näe koskaan ja tekee usein vääriä ratkaisuja hyökkäyspäässä.

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #267 : Marraskuu 04, 2011, 22:22:50 »
Jep, Pekkala ei pysty luomaan itse paikkoja juurikaan. 3-4 ketjun duunarilaiturin paikka sopii hyvin hänelle.

Tästä hieman eri mieltä. Pekkala minusta nimenomaan luo hyvällä liikkeellään itselleen paikkoja. Ja laukoo kyllä huonoistakin paikoista. Pelisilmä on tosin niin huono, että ei häneltä kyllä oivaltavia syöttöjä näe koskaan ja tekee usein vääriä ratkaisuja hyökkäyspäässä.

Äh joo, siis.. mulla unohtui tuolta yks sana ;D.. Piti sanoa, että ei pysty muille luomaan paikkoja. Itse tekee niitä itselleen joka pelissä.

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Tomi Pekkala
« Vastaus #268 : Tammikuu 19, 2012, 17:48:22 »
Siirrän Ilves-Tappara-otteluketjusta:

On toi lähes liikuttavaa miten täällä jotkut jaksaa ihmetellä tota Pekkalaa että kun on potenttiaalia ja alisuorittamista.."Juti ja tenkrat liivers jokerien nuoret pakit" hengessä.. sanon sen saman minkä kauden alussa että tää on Tomin viimenen kausi liigassa..

Tämähän on ensimmäinen kausi kun Pekkala on täyttänyt ruutunsa. Hieman yllättäen se ruutu on ollut neloskentän energialaituri. Hienoa, että hän on oppinut urheilijan tavoille.

Nyt olisi hyvä sauma tarjota jatkosopimusta. Pekkala todennäköisesti tyytyisi siihen neloskentän pelaajan palkkaan, vaikka hänellä on maalintekopotentiaalia paljon parempaan. Jos hän ei saa hanoja aikuisten tasolla auki ikinä niin ok. Nyt hän ei ole enää maalitykki tai vilttiketjuun -tapaus, vaan kelpaa siihen nelosketjuunkin kun ei ole enää surffaileva pullukka. Jos maalijyvä löytyy, mahtavaa, on saatu halvalla maalintekijä.