Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Palauteketju

<< < (123/123)

gatecrasher:
Omasta mielestä tietty vaatimustaso, kriittisyys ja objektiivisuuskin kuuluvat noihin "Otteluseuranta" ja "Ottelut" -ketjuihin. Kuitenkin niin, että jokainen peli alkaa nollasta ja on ikäänkuin oma suorituksensa jota tarkastellaan. Toki itsekin vähäsen ihmettelen, että yksittäisiä pelaajia suolataan jo tässä vaiheessa eri ketjuissa.

BlueOval:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Syyskuu 11, 2015, 23:16:42 ---Ei ole Tapatalkkia, eikä tule.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä selevä, en kysele enää..

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Syyskuu 17, 2015, 10:52:44 ---Omasta mielestä tietty vaatimustaso, kriittisyys ja objektiivisuuskin kuuluvat noihin "Otteluseuranta" ja "Ottelut" -ketjuihin. Kuitenkin niin, että jokainen peli alkaa nollasta ja on ikäänkuin oma suorituksensa jota tarkastellaan. Toki itsekin vähäsen ihmettelen, että yksittäisiä pelaajia suolataan jo tässä vaiheessa eri ketjuissa.

--- Lainaus päättyy ---
Otteluseurantaketjussa ei enää lukita aihetta pelin päätyttyä, tästä taisi tulla päätös jossain vaiheessa kautta.
Minun mielestä aika huono ratkaisu, nyt elää kaksi ketjua samasta aiheesta. Pitäisikö yhdistää yhdeksi pelikohtaiseksi aiheeksi "hengentuotteet ennen peliä, pelinaikaisilla vuodatuksilla ja pelin jälkeisillä jutuilla"?

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Marraskuu 30, 2015, 11:12:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Syyskuu 17, 2015, 10:52:44 ---Omasta mielestä tietty vaatimustaso, kriittisyys ja objektiivisuuskin kuuluvat noihin "Otteluseuranta" ja "Ottelut" -ketjuihin. Kuitenkin niin, että jokainen peli alkaa nollasta ja on ikäänkuin oma suorituksensa jota tarkastellaan. Toki itsekin vähäsen ihmettelen, että yksittäisiä pelaajia suolataan jo tässä vaiheessa eri ketjuissa.

--- Lainaus päättyy ---
Otteluseurantaketjussa ei enää lukita aihetta pelin päätyttyä, tästä taisi tulla päätös jossain vaiheessa kautta.
Minun mielestä aika huono ratkaisu, nyt elää kaksi ketjua samasta aiheesta. Pitäisikö yhdistää yhdeksi pelikohtaiseksi aiheeksi "hengentuotteet ennen peliä, pelinaikaisilla vuodatuksilla ja pelin jälkeisillä jutuilla"?

Eikös ketjun avaajalla ole ainakin mahdollisuus tuo sulkea. Jos olen itse ollut avaaja niin tarkoitus on ollut 0,5-1h sisään päättymisestä käydä myös sulkemassa. Joskus tahtoo unohtua.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta