Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan talous

<< < (18/72) > >>

Tsemppari:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkkisusi - Marraskuu 02, 2008, 15:37:34 ---mistäköhän johtuu että esim.Ilves tuntuu saavan aina rahoilleen vastinetta esim. noissa pakki hankinnoissa?

--- Lainaus päättyy ---

Turhaa off topicia mutta aina ja aina. Muisteleppa vaikka Eric Werneriä viime kaudelta.

Mailavirtuoosi:
Se mua ihmetyttää miten Ilveksen tulos on ollut viime vuosina järjestään parempi, vaikka pelaajabudjetit ja yleisömäärät ovat suunnilleen samat? Me taidetaan saada lipputuloista vielä enemmän rahaa? Yhteistyökumppani rintamalla Ilves taitaa viedä meitä sitten vähän selvemmin?

tsrautia:
En löytänyt parempaakaan ketjua, mutta olen tässä funtsinut, että saattaa tulla historian pahimmat tappiot tästä kaudesta, ellei pelaajia lähdetä ulostamaan? Paljon loukkaantumisia, paljon stunttaajia...Huonoa tulosta, halli tyhjänä...

Mode-edit:
Viesti siirretty oikeaan ketjuun.

Veijo:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Marraskuu 25, 2008, 21:07:56 ---En löytänyt parempaakaan ketjua, mutta olen tässä funtsinut, että saattaa tulla historian pahimmat tappiot tästä kaudesta, ellei pelaajia lähdetä ulostamaan? Paljon loukkaantumisia, paljon stunttaajia...Huonoa tulosta, halli tyhjänä...

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin hirveää pelaajien ulostamista mikään SM-liigaseura voi tällä kaudella tehdä, kun on nuo karsinnat tiedossa. Varmasti pelaajia lähtee muualle, mutta samanlaista pajatsojen tyhjentämistä mitä viime vuosina on tapahtunut tuskin tällä kaudella tapahtuu.

4_TRA:
Tuli plärättyä Tappara.fi uutisarkistosta tamhockeyn tilinpäätöksiä ja huhhuh.
Sieltä 2000 vuodelta lähtien summattuna taitaa olla miinusta 500-600 tuhatta euroa tulos-sarakkeessa. Luulis että ei o varaa tehdä tappiota enää!
Pajatson tyhjentäminen on kait nykyään KHL:ään sopimuspelaajan myyntiä. NHL:stä tietty saa sen 160k euroa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta