Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SaiPa-Tappara 16.01.10

<< < (2/4) > >>

Globe:
Joo,tiukka ja vaikea peli varmaan tulossa. Saipan kusipääkiekko on hankalaa varsinkin L-rannassa. Voittoputkessa on kuitenkin hieno ottaa pisteet myös idästä.

Offtopic: Onko TPS-Tappara peliin 23.1. lähdössä porukkaa? Pakkautuuko tappara-fanit johonkin tiettyyn katsomoon Turku-hallissa?  Ite lähden katsomaan matsia. Jos jollain tietoa asiasta, voi laittaa yksityisviestiä.

pete27:

--- Lainaus käyttäjältä: Globe - Tammikuu 15, 2010, 17:52:51 ---Saipan kusipääkiekko on hankalaa varsinkin L-rannassa. 

--- Lainaus päättyy ---
Mikä siitä tekee kusipää kiekkoo? Hyvin se on vissiin viime peleissä toiminu, oli kusipäätä tai ei. Samat sanat mitkä sanoin Ässiä vastaan, helppo taistelu voitto!

mrcrowley:

--- Lainaus käyttäjältä: Globe - Tammikuu 15, 2010, 17:52:51 ---Offtopic: Onko TPS-Tappara peliin 23.1. lähdössä porukkaa? Pakkautuuko tappara-fanit johonkin tiettyyn katsomoon Turku-hallissa?  Ite lähden katsomaan matsia. Jos jollain tietoa asiasta, voi laittaa yksityisviestiä.

--- Lainaus päättyy ---

Sorry OT. Minä olen lähdössä parin kaverin kanssa Turkuun. Lippuja ei vielä ole hommattu ja olisi mielenkiintoista tietää mihin muut kirvesrinnat pelissä asettuvat.

Stuge:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Tammikuu 15, 2010, 19:21:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Globe - Tammikuu 15, 2010, 17:52:51 ---Offtopic: Onko TPS-Tappara peliin 23.1. lähdössä porukkaa? Pakkautuuko tappara-fanit johonkin tiettyyn katsomoon Turku-hallissa?  Ite lähden katsomaan matsia. Jos jollain tietoa asiasta, voi laittaa yksityisviestiä.

--- Lainaus päättyy ---

Sorry OT. Minä olen lähdössä parin kaverin kanssa Turkuun. Lippuja ei vielä ole hommattu ja olisi mielenkiintoista tietää mihin muut kirvesrinnat pelissä asettuvat.

--- Lainaus päättyy ---
Jatketaan OT:lla. Mikäli on päässyt unohtumaan, niin kyseiseen peliinhän järjestään FanClubin toimesta Megamatka. Tietääksen ainakin kolme bussia Turkuun on lähdössä, varmaan se neljäskin. Aikaisemmilla Turun reissuilla ollaan muistaakseni oltu jossakin H-katsomossa siellä yläparvella.. Päädyssä johon Tappara hyökkää 1. ja 3. erässä.

Haukilahti:
26 Jonas Enlund - 21 Jori Lehterä - 73 Niclas Lucenius
22 Kim Strömberg - 17 Joonas Koskinen - 20 Jyri Junnila
30 Ville Nieminen - 44 Steve Guolla - 11 Timo Koskela
28 Jarkko Pyymäki - 87 Tomi Peltonen - 81 Jukka Peltola

6 Pekka Saravo - 15 Jussi Halme
18 Tuukka Mäntylä - 9 Juha Leimu
82 Atte Pentikäinen - 77 Harri Ilvonen

29 Harri Säteri
(34 Mika Lehto)

Lähde saanut taas palkinnon hyvästä viime pelistä, sen sijaan jalaton,voimaton,haluton ja totaalisen väsynyt Strömberg saa jatkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta