Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 26.12.09

<< < (3/6) > >>

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Joulukuu 26, 2009, 13:27:32 ---Miksikös Ville on poissa, mulla taas mennyt ohi?

--- Lainaus päättyy ---

Kymppitili tuli täyteen viime ottelussa.

Cognee:
Aijai paha fiilis tästä ottelusta. Tappara on esittänyt jokaisen pidemmän tauon jälkeen uskomatonta kuraa kaukalossa. Lisäksi Genoway on kaikissa peleissään Tapparaa vastaa riepotellut Kirvesrintojen puolustusta miten haluaa ja kun tähän lisätään Tapparan usein paikallispeleissä epäonnistunut maalivahtipeli, niin ennusmerkit eivät ole kovin hyvät. Mielelläni olen kuitenkin väärässä tämän manauksen jälkeen.

Kohmo:

--- Lainaus käyttäjältä: Cognee - Joulukuu 26, 2009, 13:47:33 ---Aijai paha fiilis tästä ottelusta. Tappara on esittänyt jokaisen pidemmän tauon jälkeen uskomatonta kuraa kaukalossa. Lisäksi Genoway on kaikissa peleissään Tapparaa vastaa riepotellut Kirvesrintojen puolustusta miten haluaa ja kun tähän lisätään Tapparan usein paikallispeleissä epäonnistunut maalivahtipeli, niin ennusmerkit eivät ole kovin hyvät. Mielelläni olen kuitenkin väärässä tämän manauksen jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---
Samoilla jännityksenomaisilla fiiliksillä ollaan. Tappara kuitenkin ohitti pahimman kriisin ennen taukoa ja ipana kyntää pohjilla. Aika tasa tilanteesta lähdetään. Odottelen yli 5 maalin tasuria. Tapparalla tosin yleensä tapana kusta tämänkaltaiset pelit. Toivottavasti Jorin ja  Lehdon kinkut on sulanu.

Hooligan:
Pahasti pelkään kans tappioo.. Ipalla kuitenkin alkaa jo oleen pakkovoiton paikka.
Toivottavasti olen väärässä!

PikkuKasi:
Huono on tuntuma tähän peliin, mutta voitto tekisi todella nannaa. Toivottavasti paikalla on paljon Tappara-faneja ja tunnelma huipussaan! Paikalle saavutaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta