Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 26.12.09

(1/6) > >>

pete27:
Nyt jo kyselen onko tämä televisio ottelu? Koska alkamis ajaksi on pistetty 18.30 ja näyttäisi olevan kyseisen päivän ainoa tuon kellonlyömän ottelu. URHO näyttäisi kuitenkin merkanneen toisen (Lukko-Ässät) ottelun tuoksi ajankohdaksi. Näitähän epäselvyyksiä oli alkukaudesta jonniin verran kanavan ja muitten tietolähteiden kanssa. Kiitos ja anteeksi aikainen kysely, hyvää joulua kuitenkin ja niin edespäin.

axe:
Ei tuu telkkarista, vaan se Lukko-Ässät tulee. Hakametsässä pelataan silti tosiaan vasta klo 18.30 ja tv-peli puolestaan alkaa sekin poikkeuksellisesti klo 17.

Erkki:
toivottavasti ei, olis meikäläisen tuuria ku urho tvn tapparan pelejen takia hommannu kun olen kaukosuhteessa tapparaan ja olen kyseisen pelin tulossa katsomaan...

pete27:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Joulukuu 11, 2009, 19:26:58 ---Ei tuu telkkarista, vaan se Lukko-Ässät tulee. Hakametsässä pelataan silti tosiaan vasta klo 18.30 ja tv-peli puolestaan alkaa sekin poikkeuksellisesti klo 17.

--- Lainaus päättyy ---
Okei, arvasin että joku salajuoni oli taas tehty mun pään sekottamisesks...

jarnop:
Ja ennen varsinaista ottelua pelataan Ilves fanclub - Tappara fanclub alkaen kello 15:15-16:45. Tulkaahan joukolla kannustamaan Tappara voittoon jo ensimmäisessä ottelussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta