Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Ketä nyt, kun omat tippui
The Rock:
Ässiä en toivo mestariksi viimeisien tapahtumien perusteella, HPKta ei sen takia koska en voi sietää HPK:n valmentajaa ja Sika katsomoa, HIFKn puolella en ole vaikka ne pelaisi TPSaa vastaan.
Jäljelle jää Kärpät minkä toivon mestariksi koska olisihan se jo suuri aika saada kolmen peräkkäisen mestaruuden voittaneen joukkoon (TBK & Tappara, Ilves ja TPS) uusi joukkue.
NYR:
Ihan sama Sportti on kova...
Eepi:
Olen teitä kaikkia vastaan: HPK. Lähinnä siksi, kun Kerho on naapurimme. Ja osasyynä myös se, että vihaan Kärppiä, Ässät ovat sikoja ja HIFK menee samaan kastiin.
Cavenuck:
--- Lainaus käyttäjältä: The Rock - Huhtikuu 03, 2006, 13:42:41 ---Kärpät minkä toivon mestariksi koska olisihan se jo suuri aika saada kolmen peräkkäisen mestaruuden voittaneen joukkoon (TBK & Tappara, Ilves ja TPS) uusi joukkue.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tuosta syystä ei Kärpät. Muuten kyllä, koska se on ainoa joukkue, joka todella tämän kauden Liigassa ansaitsee mestaruuden.
Hifkikään ei harmittais yhtään. Niillä on hyvin ja maltilla rakennettu kausi kuitenkin takana. Shedden on ihailtava äijä käskyttäjäks ja alkukaudesta kun puhuttiin Hifkin kriisistä Jokereiden ohella, ei otettu huomioon, ettei sen hetkisellä kokoonpanolla paremmin olisi voinutkaan kuvitella kenenkään pelaavan. Pari hyvää hankintaa Penalta ja tasasta nousua.
Jostain syystä kuitenkin päädyin äänestämään yllätyksekseni HPK:ta. Käsittämättömän tasasta työtä vuodesta toiseen. Ja jos niiden nyt pitää kerran se pronssitaika murtaa ja voittaa se mestaruus, niin olkoon sit tänä vuonna. Ehkä sen jälkeen taika raukeaa niinkin päin, etteivät aina ole sitä Hämeen Parasta Kiekkoa.
Ässät on oikeastaan ainoa, jonka toivon ja oletan ottavan puhtaasti 3 peliä kuokkaan ja sillä hyvä. Tällä hetkellä nyt en osaa parempaa syytä mainita, kuin tuon käsittämättömän leijumisen, kun kuvittelevat kaataneen ylimielisen ennakkosuosikin, joka oikein muka taktikoi ne vastaansa. Kun totuus on se, että tiputtivat (vaivoin) maaliskuun Kalpan ohella huonoimman joukkueen, joka ei korkeammalle nyt vaan pärjännyt.
Naapuri:
Minulla on kaksi selkeää suosikkia, joiden "paremmuusjärjestykseen" pistäminen on vaikeaa. Nämä joukkueet ovat Kerho ja Ässät.
Kerho siksi, että en voi kuin ihailla sitä, että joukkue vuodesta toiseen ja joka kerta merkittävästi vaihtuneella materiaalilla, kuuluu maan ehdottomaan kiekkoeliittiin. Sen lisäksi Kerho pelaa sitä taitavaa ja vaudikasta kiekkoa, mistä itse pidän. Sikakatsomon väki (laajemmassa merkityksesä) on se, mikä minulla ainoastaan pistää tätä mielipidettä vastaan.
Ässät siksi, että on hienoa, että "huipulle" saadaan uusi porukka mukaan. Ässien pelityylistä voi olla mitä tahansa mieltä, mutta tähän mennessä Ässät ja Saipa ovat esittäneet vahvinta asennetta pelaamisessaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta