Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Äänestys päävalmentajan kohtalosta

<< < (5/9) > >>

Al Bundy:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Marraskuu 18, 2009, 14:13:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Gagarin - Marraskuu 18, 2009, 14:04:32 ---
Ai jaa? Jotenkin tulee mieleen että Ismo "Tommi" Läntisen Tappara-trippiä et kyllä ole nähnyt.


--- Lainaus päättyy ---

Mainiosti muistan ajan tuon. Oliko se mielestäsi paskempaa kuin nyt? Hyväähän se ei ollut, mutta ei toki huonompaakaan. Nyt eletään 2009-2010 kautta ja mahdollisuus Läntisen onnistumiseen on suurempi kuin se, että Saarinen onnistuisi kääntämään kelkkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Vaikka Ismo Läntisellä ei varmaankaan ole ollut paskin voittoprosentti Tapparassa, niin kyseisestä äijästä on omaan mieleeni painunut kuva huonoimmasta Tappara-valmentajasta kautta aikojen...ja toiseksi huonoimpana mieleen pompsahtaa Pertti Hasanen.  :( Mieluummin sitten vaikka pidetään Saarinen kun lähdetään raahaamaan tänne jotain väsyneitä jamppoja joilla ei ole Tapparalle mitään annettavaa.

67:

--- Lainaus käyttäjältä: Börje - Marraskuu 18, 2009, 14:49:40 ---Kiva nähdä, että huumoria ei ole unohdettu edes näin synkkinä aikoina. Jonkun ismoläntisen palkkaaminen olisi sen luokan vitsi, että sen vanheminen kestäisi taatusti pitempään kuin Ilveksen meneillään oleva mestaruusjahti.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö ole? Mutta huumoria on yhtä paljon myös siinä, että Saarinen jatkaisi loppu kauden.

Luuseri:
Kaikkein ääliömäisin mielipide on tuo: Otetaan sinne ihan kuka vaan valmentajaksi, kun EI TÄMÄN HUONOMMIN VOI ENÄÄ MENNÄ.

Heh, huvittaa lukea noinkin varmoja mielipiteitä asioista joista kirjoittaja ei yhtään mitään tajua. Räksyttää ja huutaahan osaa jokainen, mutta kuka pystyy kantamaan tiukassa paikassa vastuun ja tekemään VIISAITA ratkaisuja? Ehdottomasti tässä valmentajakysymyksessä täytyy ottaa monia asioita huomioon ja pystyä perustelemaan miksi muutos olisi parempaan suuntaan, ei pelkästään kahden viikon aikavälillä vaan pidemmällä. Paljon pidemmällä.

67:
En tiedä kenelle kuittisi on tarkoitettu, koska en löydä siitä itseni mielipiteitä. Mutta otan kuitenkin kantaa. Olen laittanut joitain valmentajia edellä olevissa viesteissä jonka perusteella en ole antanut kenenkään ymmärtää, että mulle käy kuka vaan. Mutta olen kylläkin puolustanut haukuttuja "legenda" valmentajia, joiden aikaansaannos ei ole ollut sen tuhoisampaa kuin tämän hetkisenkään. Jopa häivähdyksen parempaa ollut? Tottahan sekin kyllä on, että huonommin ei voisi juurikaan mennä, siinä osut kyllä naulan kantaan. Luulen myös, että sen tajuaa jokainen kirjoittaja. Kumpi on parempi, yrittää tehdä asialle jotain, tai antaa vaan olla tekemättä yhtään mitään. Kyllä sen oikeasti tajuaa lapsikin. Ei siinä tarvitse provoilla ja viisastella kenenkään.

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Marraskuu 18, 2009, 16:07:05 ---Tottahan sekin kyllä on, että huonommin ei voisi juurikaan mennä, siinä osut kyllä naulan kantaan. Luulen myös, että sen tajuaa jokainen kirjoittaja.
--- Lainaus päättyy ---
Äläpä nyt vääristele sanomisia, tuo edellinen ei ollut mun mielipide.

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Marraskuu 18, 2009, 16:07:05 --- Kumpi on parempi, yrittää tehdä asialle jotain, tai antaa vaan olla tekemättä yhtään mitään. Kyllä sen oikeasti tajuaa lapsikin. Ei siinä tarvitse provoilla ja viisastella kenenkään.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä on provoilut ja viisastelut kaukana, niitä harrastaa täällä ihan muut henkilöt. Mutta lapsi ei sitä välttämättä tajua, että ei muutosta muutoksen takia, niinkuin on monesti todettu, vaan aina muutosten täytyy viedä eteenpäin ja olla perusteltuja. Esim. tosiaan jotkut näistä mainituista Läntisistä ja Matalamäistä on aivan naurettavia ehdotuksia ja todellakin toivon ettei meitin organisaatio noihin ratkaisuihin enää sorru. Ei paniikkiratkaisuja, vaikka se ehkä hetkellisesti pelastaisikin jonkun maineen. Joillain täällä on päässä vain Saarisen pois potkiminen. Sitten kun sekään kortti ei ole ässä, syytellään todennäköisesti muita tahoja.

Täällä aika paljon tuodaan sitäkin esille, ettei KUKAAN tee MITÄÄN Tapparan toimistolla. Lapsellista itkua ihmisiltä jotka eivät todennäköisesti ole itseään työllä juuri kiusanneet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta