Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 09.10.09

<< < (3/6) > >>

Iceman88:
Joo, pari viime vuotta turhaan lahjotettu pisteitä  Ipalle, ettei se tipu liigasta. Nyt kun niillä on jokunen piste jo omasta takaa,
voidaan huoletta ottaa tästä pisteet pois. Taisteluvoitto Tapparalle!

El Lobo:
Selvä peli Tapparalle. Mentaali puolen asiat kääntää tän Tapparalle, me halutaan voittoa enemmän kun ei vielä tällä kaudella sellasista paikallispelistä ole. Ja kattokaa nyt tota materiaaliakin! Ilveksen senttereinää jotain a-junnuja: Myttynen, Rask, Pellinen ja sitten Jesse Niinimäki! Ei tollaselle rupusakille voida hävitä. Meillä on kuitenkin Lehterää, Niemistä, Gorenia, Enlundia, Saravoo jne. Kaikki maajoukkuemiehiä. Laitoin 50 egee tapparan voiton puolesta ja hallille menen ilman muuta kannustamaan Tapparaa ja nauttiin Ilveksen kylvetyksestä, kaikki mukaan niin saadaan kolmanteen erään kunnon Tappara-huudot kun Ilveksen kannattajat on lähtenyt kotiin saatuaan tarpeeksi!

Lehterä latoo ylivoimalla tarvittavat maalit ja Säteri pitää nollan. Goren ajaa Marjamäen viileeks (siitä nyt aina tulee 5+20 vaikka olisi puhdan, mutta mitä sitten, ei Ilves tee ylivoimalla maaleja). Veikkaan suuvereenin esityksen jälkeen 0-6 ja Tappara palaa Tampereen herraksi ja välillä kauppahallissa nauretaan Ilveksen otteille.

Sanokaa mun sanoneen, thsi night gonna be a good night!!!

JoKaGO:

--- Lainaus käyttäjältä: Elovena - Lokakuu 08, 2009, 20:50:11 ---En halua antaa juuri huomenna ropoakaan Manngardin koppavaan kirstuun. Monesti sen olen tehnyt, mutta nyt parannan tapani.

--- Lainaus päättyy ---

That's the way to go!

Nyt olisi kasvojen pesun paikka keskiviikkoisen sössimisen jälkeen. Luu kurkkuun Ilvekselle, ja järjestys sarjassa lopullisesti oikeaksi tälle talvelle. Ilves-leirissä tutisee puntti pelkästään siitä, pitäisikö tämän uuden kaverin pelata vai, "ettei se sotkisi muun joukkueen tekemistä". Eli alusta asti räminä päälle ja pelataan loppusummeriin asti, niin hyvä tulee!

Don Heinäluoma:
Tänäänhän sitten otetaan se voitto!!!

Täällä on pahat äänet muuttaneet mieltään muutamien voittojen jälkeen, mutta nyt tarvitaan tulosta. Minä odotan suosikkijoukkueeni taistelevan paikkaa tuolla top4 paikoilla eikä sillon hävitä ilvekselle toista kertaa.

Ymmärrystäkin löytyy, kun Mäntylä puuttuu, se varmasti vaikeuttaa montaa asiaa mutta koittakaas Lehterästä lähtien saaha se kiekko verkkoon. Tykkäisin että Lehterä pelais ärhäkkäämmin sinne maalille, kun on kokoa ja taitoa niin paljon.

sininen9:
Ilveksen kotipelissä on tänään makseltava kalavelkoja! Voitto nostaisi Tapparan takaisin kuuden parhaan joukkoon, mutta tappiolla alkavat takaa tulevat jo hengittää niskaan. Tappara pelaa seuraavan kerran vasta ensi viikon torstaina, joten tämä on nyt voitettava kannattajille, eikä mitään surffailua kiitos! Olin paikalla Rauman ottelussa, ja samanlainen draivi päälle tänään niin ei ole Ilveksellä jakoa. Ja Aamulehti hehkuttaa jonkun Lassard juniorin Suomen lentoja. ***** never heard.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta