Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF6: Ässät-Tappara 01.04.06

<< < (5/14) > >>

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: DON - Huhtikuu 01, 2006, 12:22:03 ---Ollaanhan nyt realisteja ja tunnustetaan se tosiasia että Tapparalla ei ole enää mitään mahdollisuuksia jatkoon tai menestykseen tänä keväänä. Pakkikalusto oli ns "sillä ja rajalla" että olisiko se ollut riittävän vahva jo ennen loukkaantumisia. Ja nyt meillä on vain kaksi liigatason pakkia, joten jokainen terveellä järjellä varustettu kiekkoihminen tajuaa että Grönvallin ja Puistolan menetyksen myötä laitettiin kausi pakettiin.

Porissa Tappara saattaa jäädä jopa täysin maaleitta sillä nopeisiin ja hyviin avauksiin pystyviä pakkeja tarvittaisiin jokaiseen kenttään jotta hyökkäyspeliin saataisiin tehokkuutta.

Veikkaisin että Rautakorpi olisi halunnut pakkikalustoon täydennystä, mutta Leinonen ei sallinut. Nyt Rautakorpi toteaa Leinoselle kylmän viileästi että minähän sanoin... Ja siksi Leinoselta meni hermokin julkisuudessa - osin hänen mokaansa kun tämä kausi kaatui.


--- Lainaus päättyy ---

No jos ei kuitenkaan siitä maata viä myydä!!! PERKULE!
Tappara voittaa vaikka mikä ois ja jos tappio tulee, niin en ny aivan pettyny ole siihen nähden mikkä odotukset ittellä oli ennen kauden alkua!

Lare:
Onko tietoo, kuinka tiukka GSC:n K-20 on näin niinkun alkuillasta? Pääsisköhän 19-vuotiaat peliä kattoon, jos lupaa ettei örvellä ja tappele?

maqpie:
Pääsee pääsee

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Huhtikuu 01, 2006, 14:45:23 ---Onko tietoo, kuinka tiukka GSC:n K-20 on näin niinkun alkuillasta? Pääsisköhän 19-vuotiaat peliä kattoon, jos lupaa ettei örvellä ja tappele?

--- Lainaus päättyy ---

Arkisin pääsee aika lailla aina, mutta vklopuista en osaa mennä vannomaan mutta kyllä luulisin että tähän päiväs aikaan pääsee.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: DON - Huhtikuu 01, 2006, 12:22:03 ---Ollaanhan nyt realisteja ja tunnustetaan se tosiasia että Tapparalla ei ole enää mitään mahdollisuuksia jatkoon tai menestykseen tänä keväänä. Pakkikalusto oli ns "sillä ja rajalla" että olisiko se ollut riittävän vahva jo ennen loukkaantumisia. Ja nyt meillä on vain kaksi liigatason pakkia, joten jokainen terveellä järjellä varustettu kiekkoihminen tajuaa että Grönvallin ja Puistolan menetyksen myötä laitettiin kausi pakettiin.
--- Lainaus päättyy ---

No minä ainakin olen realisti. Tosin minä olen myös paatunut optimisti.
Ihan elämässä muutenkin kuin Tapparafanina.
OK Donilla on ajatuksena ihan ymmärrettävä tuo "Grönvallina ja Puistolan myötä kausi pakettiin".
En tiedä muista. Mulle on nyt kaikkein tärkeintä että Tappara niistäisi Ässät puolivälieräsarjassaan.
Se on vielä mahdollista.
Paljon mukavampi maku jäisi kaudesta kävi sitten jatkossa miten hyvänsä.
Meillä on ollut niin paljon vastamäkeä pleijareissa jo, että työvoitto padoista olisi pieni lottopotti.
No ehkä neljä ja vara oikein, mutta kuitenkin.
Se jos pudottaisiin välierissä on kuitenkin parempi kuin luovuttajien mielissä varma häviö tänään Porissa.
Mitä väliä, Ässille näytetään miksi Tapparaa pitää kunnioittaa.

Hakametsässä pelataan vielä tänä keväänä play-offeja.
Muuta en suostu vielä edes hetkeä ajattelemaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta