Kirjoittaja Aihe: Mistä tunnistaa oikean fanin?  (Luettu 11218 kertaa)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #15 : Marraskuu 03, 2009, 11:28:31 »
Nyt täytyy muistaa tietyt "sisäpiirit", joihin on todella vaikea päästä mukaan/tutustua. Esim. WJ eli Willen Jengi sekä alarivien Junior-WJ eli Wiben Jengi.. Mutta muihin Tapparafaneihin on toki helpompi tutustua, saman henkistä porukkaa olemme.
:D Näinhän se on. Kyllä repekka tietää. Ketkä siihen Willen jengiin kuuluu, kun mulle ei oo vielä kukaan kertonu?

Kiitos viikon parhaista nauruista.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #16 : Marraskuu 09, 2009, 15:39:05 »
Mää kuulen kanssa ensimmäistä kertaa tällaisten jengien olemassaolosta...Onko ne jotain Fanclubin alajaostoja??
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #17 : Marraskuu 09, 2009, 18:29:57 »
Minun jengiini pääsee vain harvat ja valitut. Willen jengillä ryhmäkuri on nähtävästi niin tiukka, ettei siitä puhuta, ei edes mainita, muualla kuin Willen omassa allekirjoituksessa.

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #18 : Marraskuu 11, 2009, 11:33:11 »
Mää kuulen kanssa ensimmäistä kertaa tällaisten jengien olemassaolosta...Onko ne jotain Fanclubin alajaostoja??

Mutta kuinka vaikeaa onkaan tutustua esim. lahtelaisiin tai kotkalaisiin Tappara-kannattajiin :o

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #19 : Marraskuu 11, 2009, 16:09:22 »
Mää kuulen kanssa ensimmäistä kertaa tällaisten jengien olemassaolosta...Onko ne jotain Fanclubin alajaostoja??

Mutta kuinka vaikeaa onkaan tutustua esim. lahtelaisiin tai kotkalaisiin Tappara-kannattajiin :o

Lahelaisiin on ihan helppo tutustua, sen kuin tulee hallilla tiskille ja tarjoaa oluen.. ;) Kotkalaisiin on vähän vaikeampi  tutustua, joutuu matkustamaan Kotkaan ja tarjoamaan koko illan... :-\
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #20 : Marraskuu 12, 2009, 09:01:32 »
Willen jengillä ryhmäkuri on nähtävästi niin tiukka, ettei siitä puhuta, ei edes mainita, muualla kuin Willen omassa allekirjoituksessa.
Off-topic, mutta itse olen nähnyt "Willen jengi"-termi vain parissa paikkaa, Fanikatsomo-ketjussa ja tässä ketjussa. Sieltä Fanikatsomo-ketjusta se tuonne allekirjoitukseenkin päätyi.

Noista sisäpiiriin pääsemisistä on kyllä sanottu ja kirjoitettu sellaista legendaa, että välillä naurattaa. Tälläkin kaudella on taas yksi tai kaksi uutta "sisäpiiriläistä" näkynyt, jotka vain ovat avanneet suunsa ja alkaneet keskustella asioista. Hiton vaikeeta semmonen.

Toiset kannustaa, toiset osoittaa vain huonot teot jäällä, toiset ei sano mitään koko pelin aikana. Silti taitavat olla oikeita faneja, kun siellä hallissa istuvat illasta toiseen.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #21 : Marraskuu 13, 2009, 09:05:21 »
Lahelaisiin on ihan helppo tutustua, sen kuin tulee hallilla tiskille ja tarjoaa oluen.. ;) Kotkalaisiin on vähän vaikeampi  tutustua, joutuu matkustamaan Kotkaan ja tarjoamaan koko illan... :-\

Voin tarjota pohjat Koohoon virontuliaisista ;)

Patu

  • Vieras
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #22 : Marraskuu 13, 2009, 13:33:57 »
Kotkalaisiin on vähän vaikeampi  tutustua, joutuu matkustamaan Kotkaan ja tarjoamaan koko illan... :-\
Mutta on se sen arvoistakin.

Poissa junnu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #23 : Marraskuu 29, 2009, 01:34:44 »
Nyt täytyy muistaa tietyt "sisäpiirit", joihin on todella vaikea päästä mukaan/tutustua. Esim. WJ eli Willen Jengi sekä alarivien Junior-WJ eli Wiben Jengi.. Mutta muihin Tapparafaneihin on toki helpompi tutustua, saman henkistä porukkaa olemme.
Haluan nyt kumota täysin tämän ajatuksen! Wille on näiden kuuden-seitsemän vuoden aikana mitä olen katsomossa istunut ollut ainoa fani johon olen saanut kontaktia oma-alotteellisesti! Eli siis, onko niitä sisäpiirejä sittenkään?

Mode-edit:
Lainaus kuntoon.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2009, 00:22:56 kirjoittanut Trafan »
"on jengi jäällä jälleen taas maalilaulut soi
fanipaidan ylleen kun tatuoida vois "

Poissa repekka

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Wiben Jengi
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #24 : Marraskuu 30, 2009, 00:06:14 »
Nyt täytyy muistaa tietyt "sisäpiirit", joihin on todella vaikea päästä mukaan/tutustua. Esim. WJ eli Willen Jengi sekä alarivien Junior-WJ eli Wiben Jengi.. Mutta muihin Tapparafaneihin on toki helpompi tutustua, saman henkistä porukkaa olemme.
Haluan nyt kumota täysin tämän ajatuksen! Wille on näiden kuuden-seitsemän vuoden aikana mitä olen katsomossa istunut ollut ainoa fani johon olen saanut kontaktia oma-alotteellisesti! Eli siis, onko niitä sisäpiirejä sittenkään?
Toki Willeen saat kontaktia, muttet hänen jengiinsä ;)


Mode-edit:
Lainaus kuntoon.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2009, 00:24:52 kirjoittanut Trafan »

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #25 : Marraskuu 30, 2009, 02:30:54 »
En tiedä edelleenkään mistä tuntee oikeen fanin ??
Kertokaas tämmöselle vänhalle käpylle..

En kuulu "Willen jengiin" enkä siihen toiseen "Wiben jengiin"..
Tunnen kyllä tämän Willen jotenki "henkilökohtaisesti"..on mukava miekkonen.

Ois kiva tietää ketä kuuluu tähän "Willen" jengiin.. KP,Paula,Marjo,Jakke,Ippe,Yks kärppämies ehkä,Ilvestä kannattava Tiina,Pete,
Koohoo,Pia,Pian mukava ystävä(en muista hänen nimeä),Sari,ja muita fani katsomosta...

Noh sen tiedän ettei oriveden poppoo kuulu mihinkään jengiin..

TAI kuuluu... TAPPARAA kannustavien porukkaan!!!

t.veka3


ps.lappeenrantaan lähtijät.. tarjoon jokaiselle joka mut tuntee bussissa yhden juoman..
samassa bussissa olevat voi saada kaksi..

ps2.Wille muistatha et oon sulle oluen velkaa,tai kaksi

Poissa Anjii

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #26 : Joulukuu 04, 2009, 23:11:16 »
Wiben ja Willen jengi? Roskasakki? Mikäs on roskasakki tappara faneilla? kuinkas siihen pääsee ja mistä tällänenki on alkunsa saanu? ketä siihen kuuluu tai noihin muihin jengii?

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Mistä tunnistaa oikean fanin?
« Vastaus #27 : Joulukuu 05, 2009, 12:19:09 »
Wiben ja Willen jengi? Roskasakki? Mikäs on roskasakki tappara faneilla? kuinkas siihen pääsee ja mistä tällänenki on alkunsa saanu? ketä siihen kuuluu tai noihin muihin jengii?

Roskasakki sai alkunsa toissa kesänä Kotkassa :) Ei kuulu mihinkään jengiin, mutta tykkää toisistaan niin pirusti.

Tohon Willen jengiin en halua kuulua, mä joudun katteleen sitä 24h/vrk.....
Eikä se omasta mielestään ole mikään jengipomo.. Jos sellanen on, niin siihen kuuluu kaikki Tapparalaiset :D
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "