Äänestys

Kuinka Ässät-Tappara ratkeaa? (Lopputulos: 1-4)

Ässät voittaa varsinaisella peliajalla
34 (56.7%)
Ässät voittaa jatkoajalla
1 (1.7%)
Ässät voittaa voittomaalikilpailussa
4 (6.7%)
Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
20 (33.3%)
Tappara voittaa jatkoajalla
0 (0%)
Tappara voittaa voittomaalikilpailussa
1 (1.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 56

Äänestys päättynyt: Syyskuu 22, 2009, 17:33:33

Kirjoittaja Aihe: Ässät-Tappara 22.09.09  (Luettu 15525 kertaa)

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Ässät-Tappara 22.09.09
« Vastaus #45 : Syyskuu 23, 2009, 09:54:37 »
Alla olevat kaksi viestiä sai ihan kivasti mahtumaan samaan aikaan näytölle, kun sopivasti valitsee näkymän. Molemmissa on mielestäni varsin selkeästi kommentoitu axen viestiä. Kun laskee yhteen 1+1 tulee tulokseksi kaksi (2).

Viesti 1:

Omasta mielestä kyllä ottelussa ja Tapparan pelaamisessa on todella todella paljon kehitettävää kun ottaa päähän voitetun pelin jälkeen. On vuosien varrella tullut käytyä Hakametsääsä ja muualla katsomassa pelejä joissa on voinut sanoa rehellisesti Tapparan olleen kenttäpelissä parempi vaikka vastustaja vienyt voiton. Tämän iltaisessa pelissä voittajan ratkaisi Ässäpakkien koomailut, niitä ei voi sanoa edes virheiksi, ihan kuin sokeita auton ratissa. Toki pitää Tapparan joukkueen puolesta olla tyytyväinen ettätuli 3 pistettä, mutta katsojana henkilökohtaisesti ei paljoa sykähdyttänyt Tapparan esiintyminen, ainoat oli Pentikäisen telominen (negatiivisella tavalla), Nimon ovela kiekonriisto maalin takana ja Lehterä-Likainen Intiaani #29 taklaus episodi.

Axen viesti on sellanen diipadaapa juttu ettei sitä erikseen tarvi kommentoida. (taisin kuitenkin kommentoida)

Viesti 2:

Tapparan joukkue voisi varmaan pistää jonkunlaisen pahoitteluviestin siitä että menivät voittamaan tänään. Tajuaisivat nyt edes hävitä, että uskollisten kannattajien mielikin olisi parempi.

Uskollisena kannattajana voin käyttää tätä Tapparan mainoslausetta, Ilo kentällä näkyy katsomossa
Ja katsojiahan on piisannut.

Mun ei tarvitse lukea Jatkoajan raporttia arvioidakseni onko mulla ollut pelissä hauskaa vai ei. Tapparan ylivoiman toimivuus ei myöskään vaikuta siihen, onko mulla ollut pelissä hauskaa vai ei. Pystyn sen kyllä itse tuntemaan. Mulla oli muuten viime torstain pelissä aikuisten oikeasti mukavaa jopa niillä hetkillä, kun Tapparan ylivoimapeli ei ottanut onnistuakseen.

Vaikka sitä ylivoimapeliä kuinka hioisi ja sitä olisi pelaamassa maailman parhaat pelaajat, niin sitä ei saa ikinä joka ilta toimimaan.

Ässät-Tappara oli yksi peli. Vieraissa ei tarvitse pelata varsinkaan tässä vaiheessa kautta kauniisti. Nyt on tärkeintä saada koko joukkueelle onnistumisia.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Ässät-Tappara 22.09.09
« Vastaus #46 : Syyskuu 23, 2009, 09:57:16 »
- Tero Määttä. Ei pelkästään jääkiekkoilijan vaan yleensäkin urheilijan irvikuva. Kauhee läski.
Jaa tää vai: http://www.assat.com/page.php?id=57&player_id=51

Mutta pelistä vielä sen verran, että vaikka kuinka lukee raportteja netistä ja lehdistä, niin se peli tulee silloin toisen silmillä katsottuna ja sanoilla kerrottuna. Yleensä vielä paikallisväritteisesti.

Eihän toi peli tällä hetkellä mitään hienoa ole, mutta sellanen pelkkä laukasukartasta katsominen ja tilastoanalyysi ei kerro pelistä oikeastaan mitään. Tällä hetkellä tuomaritkin vislaa ihan mitä sattuu (vrt. Tappara-Pelicans), joten mihinkään jäähytilastoonkaan ei pysty luottamaan.

Mulle peleistä, joita en näe, riittää aivan hyvin se 3p. Niistä kun ei enempää voi saada.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Nelson Muntz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Ässät-Tappara 22.09.09
« Vastaus #47 : Syyskuu 23, 2009, 13:56:56 »
Ässien sivujen ottelurapsasta:

"Sillanpää työntää kevyesti Pentikäistä tilanteessa selästä ja ilmeisesti kovan vauhdin vuoksi Pentikäinen lysähtää laitaan."

No.. tyylinsä kullakin nähdä tilanne.
Haa-Haaa.

Poissa Johansson

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 179
    • Profiili
Vs: Ässät-Tappara 22.09.09
« Vastaus #48 : Syyskuu 23, 2009, 14:17:47 »
"Mulle peleistä, joita en näe, riittää aivan hyvin se 3p. Niistä kun ei enempää voi saada." -Wille

Juuri näin. Samaa mieltä Willen kanssa.

Miten joku voi vakavasti kommentoida peliä radioselostajan puheiden perusteella?
Juha Lindgren on valtakunnan paras radioselostaja, mutta hänelläkin on oma näkemyksensä.
Maalikoosteet näyttävät maalit, eivät pelinkokonaisuutta. Tosin tällaisesta näki Pentikäisen tilanteen ja sitä pystyy kommentoimaan.

Itsekin kuuntelin pelin 957:lta, ja jäi fiilis, että hyvin ei mene, vaikka voitto tulikin. Tämä johtuu Lindgrenin mielipiteiden sisäistämisestä.
En näe, että voisin mitenkään kommentoida Porin peliä "kuunnelman" perusteella.
Lindgren on persoona, jonka ansiosta moni viihtyy radion ääressä.

Toivottavasti torstai-iltana on positiivista kommentoitavaa sen illan suorituksesta.

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Ässät-Tappara 22.09.09
« Vastaus #49 : Syyskuu 23, 2009, 19:51:36 »
Ässien sivujen ottelurapsasta:

"Sillanpää työntää kevyesti Pentikäistä tilanteessa selästä ja ilmeisesti kovan vauhdin vuoksi Pentikäinen lysähtää laitaan."

No.. tyylinsä kullakin nähdä tilanne.

Ei kannata vakavissaan ikinä lukea Ässien kotisivuilta yhtään mitään.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Nelson Muntz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Ässät-Tappara 22.09.09
« Vastaus #50 : Syyskuu 24, 2009, 00:47:57 »
Ei kannata vakavissaan ikinä lukea Ässien kotisivuilta yhtään mitään.

Oikeestaan toivon, et se Ässien kotisivujen rapsaaja, joka viime playouteissa kirjoitti ainakin Ässien ja Sportin väliset pelit, pitäis ottaa takaisin sinne. Ne rapsat oli ihan klassikkokamaa.
Haa-Haaa.