Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tappelut

<< < (2/19) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmus - Maaliskuu 30, 2006, 16:01:57 ---Missään tapauksessa en pidä tappeluita eurooppalaiseen jääkiekkoiluun kuuluvina. Ison veden takana kaiken aina pitää olla viimeisen päälle showta, joten ihan sama mitä ne siellä tekevät. Mutta jyrkkä ei eurooppalaisessa jääkiekkoilussa.

--- Lainaus päättyy ---

Tällaiset Hifk-Saipa pelin tappelut ovat samanlaisia, kuin jenkkien show-painit, eli lapsellisia ja idioottimaisia. Tai oikeastaan ei ne tappelut, tai painit niin idioottimaisia ole, vaan ne hullut, jotka maksavat päästäkseen katsomaan tällaista. Näillä kahdella edellä mainitulla jutulla ei ole mitään tekemistä oikean urheilun kanssa.

Grainger:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmus - Maaliskuu 30, 2006, 16:01:57 ---Mutta jyrkkä ei eurooppalaisessa jääkiekkoilussa.
--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan näin.

NHL:aan tappelut kuuluvat, ovat aina kuuluneet, mutta Euroopassa on aina menty enemmän taitokiekolla. En näe eurooppalaisessa kiekkoilussa tappeluilla olevan mitään merkitystä. Voi toki johtua suosikkijoukkueestani ja sen asenteesta tappeluita ja fyysistä peliä kohtaan.

JA:n nimimerkki Koala totesi fiksusti IFK:n Lostedt-hehkuttajille, että kyllä se mestaruus aina muutaman tappelun voittaa. Tappelut ovat niiden heiniä, jotka eivät pelaamalla pärjää. NHL:ssa tietenkään näin ei ole.

rämä:
Jos sen tappelun "voittajan" joukkeelle oikeaa hyötyä löytyisi niin ehkä se kuuluisi jääkiekkoon.
Lieveilmiöhän se on, eikä liity perusasiaan eli yritykseen johdattaa kiekko vastustajan maaliin.
Tappelu jäällä luistimet jalassa on muutnkin ihan tyhmää kun siinä kaatuillaan ja revitään vaan toisen pelipaitaa yms.
Onhan niitä tappelulajejakin, mua ei ne kiinnosta.
Jääkiekko on parhaimmillaan nautittavaa, eli silloin kun tappelijat on jo suihkussa.

Penalty_Killer:
Ei tartte tappeluita. Kiakko on taitoa vaativa mutta myös fyysinen laji ja kovutta voi hakea peliin sääntöjen mukaisilla kontakteilla. Tappeluja haluavat voivat mennä wrestlinkiin vai mikä se yks amerikan paini ny olikaan.

ukkometso:

--- Lainaus käyttäjältä: Penalty_Killer - Maaliskuu 31, 2006, 09:50:20 ---Ei tartte tappeluita. Kiakko on taitoa vaativa mutta myös fyysinen laji ja kovutta voi hakea peliin sääntöjen mukaisilla kontakteilla. Tappeluja haluavat voivat mennä wrestlinkiin vai mikä se yks amerikan paini ny olikaan.

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä. Lisäisin sen että en ole koskaan arvostanut tappeluita sillä jääkiekko on maalintekopeli  eikä tappelemalla yleensä päästä tulostaululle.
No joku voi sanoa että tappelut on osa taktiikkaa, mutta minä en niille lämpene koskaan. Taitokiekko tuo mulle kicksit!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta