Kirjoittaja Aihe: Otteluseuranta televisiosta  (Luettu 171814 kertaa)

Poissa Peruspakki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #165 : Maaliskuu 27, 2010, 10:24:21 »
Mielenkiintoista myös kuinka homman hoitavat nyt kun viikolle osuu 4 peliä (ma, ke, pe, la). URHOn tilapäislupa sallii käsittääkseni vain 8 tuntia lähetystä viikossa, eli vielä varsinkin mahdollisten jatkoerien kanssa kapasiteetti voi olla syöty jo puolessavälin viikkoa.
Tähän asti ainakin homma on hoidettu siten, että Urho on ``lainannut`` Canal+ Sportilta lähetysaikaa. Eli Sport ollut pimeenä sillon kun Urholta on peli tullut. Näin siis antenniverkon puolella.

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #166 : Maaliskuu 27, 2010, 10:41:29 »
Aika hyvin meitä nyt hellitään Urhon antennipuolella. Perjantain Jokeripeli ja nyt maanantain vieraspeli telkkarista. Webtv toimi mulla torstaina pari erää hyvin, mutta kolmas olikin yhtä puskurointia. Meinas käpy palaa täysin. Kuopioon ei tartte siis onneksi lähteä katsomaan. Ja keskiviikkona tietysti hallille kaikki, jotka vähänkin pääsee. On vähän sellainen tuntu, että ensi viikolla on hyvää viihdettä tarjolla Tapparanäkökulmasta..
Tänään on eilisen huominen!

Poissa Ville

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 341
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #167 : Maaliskuu 27, 2010, 10:53:44 »
Plustv: URHOwebtv URHOtv-tilaajalle maksutta

Tuollainen löytyi Plustv:n sivuilta. Eli plustv:n urhon tilaajat saavat webtv:n käyttöön ilmaiseksi. Jos ette ole vielä huomanneet.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #168 : Maaliskuu 27, 2010, 11:48:09 »
Perskeles toi saisi koskea muitakin, kuin Plustv:tä. Itse olen sitä mieltä, että Urhon tilaajat saisivat ns. ilmaiskoodin noihin nettilähetyksiin. Tekisi ihan hyvän vaikutuksen asiakkaisiin (ainakin itse olisin tyytyväinen). Vähän naurettavaa maksaa Urhon nettilähetyksistä, kun kuitenkin maksaa itse kanavasta.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #169 : Maaliskuu 27, 2010, 12:06:56 »
Perskeles toi saisi koskea muitakin, kuin Plustv:tä. Itse olen sitä mieltä, että Urhon tilaajat saisivat ns. ilmaiskoodin noihin nettilähetyksiin. Tekisi ihan hyvän vaikutuksen asiakkaisiin (ainakin itse olisin tyytyväinen). Vähän naurettavaa maksaa Urhon nettilähetyksistä, kun kuitenkin maksaa itse kanavasta.

Sama täällä. Kyllä kaapeliasiakkaille pitäisi kuulua samat edut.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #170 : Maaliskuu 27, 2010, 12:10:17 »
Perskeles toi saisi koskea muitakin, kuin Plustv:tä. Itse olen sitä mieltä, että Urhon tilaajat saisivat ns. ilmaiskoodin noihin nettilähetyksiin. Tekisi ihan hyvän vaikutuksen asiakkaisiin (ainakin itse olisin tyytyväinen). Vähän naurettavaa maksaa Urhon nettilähetyksistä, kun kuitenkin maksaa itse kanavasta.

Sama täällä. Kyllä kaapeliasiakkaille pitäisi kuulua samat edut.

Eikö kaapeliasiakkaalla ole jo edut ja pensselit? Ymmärrän tuon kylläkin niin että koska lentopallo ja koripallo ei näy antennissa Urho-kanavalla niin pystyvät väijymään nuo netissä. Eli siis PlusTV:n asiakkailla ei ole varaa valita näistä Total-peleistä yhtään sen enempää kuin kaapeliasikkaallakaan jossei ole Soneran jakelussa. Voin toki olla väärässäkin tuon infon suhteen mutta näin sen ymmrätäsin.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #171 : Maaliskuu 27, 2010, 13:01:14 »
Eikö kaapeliasiakkaalla ole jo edut ja pensselit? Ymmärrän tuon kylläkin niin että koska lentopallo ja koripallo ei näy antennissa Urho-kanavalla niin pystyvät väijymään nuo netissä. Eli siis PlusTV:n asiakkailla ei ole varaa valita näistä Total-peleistä yhtään sen enempää kuin kaapeliasikkaallakaan jossei ole Soneran jakelussa. Voin toki olla väärässäkin tuon infon suhteen mutta näin sen ymmrätäsin.

No itsellä ei ole lentopallo juurikaan lähellä sydäntä, ja korista tulee katsottua Pyrinnön matsit, jos sattuu olemaan kotosalla. Puolen vuoden aikana ehkä koripalloa tullut seurattua kokonaisuudessa parin ottelun verran, ja lentopalloa ei sekuntiakaan. 

Pointti on kuitenkin siinä, että kun esim. tällä hetkellä tulee 4 ottelua/pelipäivä, ja jos arpa ei satu osumaan oman suosikkijoukkueen kohdalle, jonka Urho lähettää, niin voisi sitten ns. korvikkeena katsoa netistä haluamansa ottelun(kun mahdollisuus siihen on). Kuitenkaan netistä katsominen ei ole lähellekään sama asia, kuin katsoisi tv:stä ottelua. Ja yksi matsi näkyy enivei josta maksaa, niin luulisi että se nyt on sama sitten mitä näistä neljästä seuraisi, jos tv-lähetyksen haluaisi vaihtaa netti-sellaiseen.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että 7 euroa on ryöstöä nettistreamista, jonka laatukin on siinä kiikunkaakun. Se että jos joku haluaa katsoa joitain yksittäisiä otteluita, eikä ole Urhon tilaaja, niin on okei maksaa siitä. Mutta ainakin runkosarjan osalta, kun tuli vielä yksi ja sama ottelu tv:stä ja netistä, niin on se aika turhauttavaa maksaa samasta lähetyksestä kaksinkertainen hinta, jos vaan ei satu olemaan kotona ja haluaisi kuitenkin ottelun seurata. Itse opiskelen west coastilla, jossa on DNA:n verkko, eikä sama kortti edes toiminut täällä pirkanmaalla. Näin ollen liputan sille, että tilaajat saisivat katsoa myös nettilähetykset kuukausimaksun hinnalla.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #172 : Maaliskuu 27, 2010, 13:25:01 »
Eikö kaapeliasiakkaalla ole jo edut ja pensselit? Ymmärrän tuon kylläkin niin että koska lentopallo ja koripallo ei näy antennissa Urho-kanavalla niin pystyvät väijymään nuo netissä. Eli siis PlusTV:n asiakkailla ei ole varaa valita näistä Total-peleistä yhtään sen enempää kuin kaapeliasikkaallakaan jossei ole Soneran jakelussa. Voin toki olla väärässäkin tuon infon suhteen mutta näin sen ymmrätäsin.

No itsellä ei ole lentopallo juurikaan lähellä sydäntä, ja korista tulee katsottua Pyrinnön matsit, jos sattuu olemaan kotosalla. Puolen vuoden aikana ehkä koripalloa tullut seurattua kokonaisuudessa parin ottelun verran, ja lentopalloa ei sekuntiakaan. 

Pointti on kuitenkin siinä, että kun esim. tällä hetkellä tulee 4 ottelua/pelipäivä, ja jos arpa ei satu osumaan oman suosikkijoukkueen kohdalle, jonka Urho lähettää, niin voisi sitten ns. korvikkeena katsoa netistä haluamansa ottelun(kun mahdollisuus siihen on). Kuitenkaan netistä katsominen ei ole lähellekään sama asia, kuin katsoisi tv:stä ottelua. Ja yksi matsi näkyy enivei josta maksaa, niin luulisi että se nyt on sama sitten mitä näistä neljästä seuraisi, jos tv-lähetyksen haluaisi vaihtaa netti-sellaiseen.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että 7 euroa on ryöstöä nettistreamista, jonka laatukin on siinä kiikunkaakun. Se että jos joku haluaa katsoa joitain yksittäisiä otteluita, eikä ole Urhon tilaaja, niin on okei maksaa siitä. Mutta ainakin runkosarjan osalta, kun tuli vielä yksi ja sama ottelu tv:stä ja netistä, niin on se aika turhauttavaa maksaa samasta lähetyksestä kaksinkertainen hinta, jos vaan ei satu olemaan kotona ja haluaisi kuitenkin ottelun seurata. Itse opiskelen west coastilla, jossa on DNA:n verkko, eikä sama kortti edes toiminut täällä pirkanmaalla. Näin ollen liputan sille, että tilaajat saisivat katsoa myös nettilähetykset kuukausimaksun hinnalla.

Se on kyllä juuri näin että olisi hienoa jos pystyisi valitsemaan ottelun minkä katsoo jos urhosta maksaa. Toisaalta jos Urhotv näyttää telkkarissa esim. HPK-Hifk ja pystyisitkin valitsemaan Tappara-KalPa vaihtoehtoisesti netistä niin näkisit "2 peliä yhden hinnalla".

Edelleen kaapeliasiakkailla on ihan samat edut kuin antennin PlusTV:n asiakkaillakin, jopa paremmatkin kun ei tarvitse netistä peliä väijyä. Ei PlusTV:n asiakkaalla ole oikeutta oikeutta katsoa ilmaiseksi Tappara-KalPa ottelua jos pääkanava näyttää HPK-Hifk, se oli asian pointtini.

Asiasta toiseen, kuinkahan ensi kaudella toteutuu tämä että voisi katsoa vaikka kaikki Tapparan pelit sohvalta jos maksaa, jotenkin tuntuu että pakko Urholla ja Soneralla tässä jokin idea on olla, ei tämä pelkästään voi olla Soneran kaapeliasiakkaiden etu.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #173 : Maaliskuu 29, 2010, 09:28:38 »
Onko joku kokeillut näkyykö 1 MB mokkulalla nää lähetykset webbiTV:stä?
Veikkaan, ettei kyllä näy, mutta onko kellään kokemuksia?
Ettei nyt ihan turhaan maksaisi sitä 7 euroo.
Urhon sivuillahan lukee, että vähintään meganen yhteys...

Poissa SPL

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1231
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #174 : Maaliskuu 29, 2010, 14:11:11 »
Onko joku kokeillut näkyykö 1 MB mokkulalla nää lähetykset webbiTV:stä?
Veikkaan, ettei kyllä näy, mutta onko kellään kokemuksia?
Ettei nyt ihan turhaan maksaisi sitä 7 euroo.
Urhon sivuillahan lukee, että vähintään meganen yhteys...
Tere! Kannattaa ensin kokeilla URHOtv:n etusivuilta muutamaa videota (esim. uusimmat Tappara). Itsellä oli 1Mb yhteys ja puskuroi aikalailla.
Tänään nostin yhteyttä 2Mb ja puskurointia enään havainnut.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2010, 14:14:48 kirjoittanut SPL »
Tapparan Saarinen: Jännitys ja pelirohkeuden puuttuminen maksoivat voiton.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #175 : Maaliskuu 29, 2010, 14:42:15 »
Itseläni on 24 megan yhteys ja puskurointia tapahtui n. minuutin välein läpi Jokerit-Tappara ottelun. Reklamoin Urholle josta kerrottiin että heillä on ollut jotakin teknisiä vikoja joita korjataan. Ilmeisesti hyvittävät maksun minulle mutta päätöstä ei ole tähän päivään mennessä tullut.

Jaakkima

  • Vieras
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #176 : Maaliskuu 29, 2010, 17:15:49 »
Mulla nuo videot on näkyneet tosi hyvin.

Nyt ostin tuon Kalpa-Tappara pelin ja ruudussa ei ole näkynyt vielä mitään viimeisen 10 min aikana kuin että "puskuroidaan" ? Pitäiskö olla huolestunut (ottelu ei vielä alkanut) ?

Jaakkima

  • Vieras
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #177 : Maaliskuu 29, 2010, 17:40:48 »
Mulla nuo videot on näkyneet tosi hyvin.

Nyt ostin tuon Kalpa-Tappara pelin ja ruudussa ei ole näkynyt vielä mitään viimeisen 10 min aikana kuin että "puskuroidaan" ? Pitäiskö olla huolestunut (ottelu ei vielä alkanut) ?

Hyvin näky esittelyt jne mutta kun peli alkoi niin heti alkoi puskurointi. Pakko olla urhon päässä vika.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #178 : Maaliskuu 29, 2010, 19:13:03 »
Koko lähetys on niin suolesta, että meikäläisen viimeiseksi tilattavaksi peliksi jää tämän illan ottelu!! UrhoTv on täysin suolesta myyvät palvelua joka on niin ala-arvoinen että luulisi hävettävän PRK!!!!!

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #179 : Maaliskuu 29, 2010, 19:45:55 »
Nyt puskuroi mullakin ihan koko ajan. Kaiken hyvän lisäksi spostiin ei tullut kuittia/aktivointikoodia ollenkaan ja tipuin langoilta kun säädin koneen asetuksia. Nyt kuunnellaan radiota, mutta sekin kurpii ihan riittävästi. Onneksi keskiviikkona ei pätki ja saattaa nähdä Isokasin livenä.
Tänään on eilisen huominen!