Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jarmo Muukkonen ja kuripito

<< < (32/68) > >>

jtv:

--- Lainaus käyttäjältä: JoLa - Tammikuu 28, 2008, 19:16:18 ---Paras pelaaja tuskin tiputtaa hanskoja esim. Heleniuksen seuraks. Ei noista mistään myllyistä tarttis antaa yhtään pelikieltoa. Pelkät vitosetkin riittäis mun mielestä. Korkeintaan 5+20!

--- Lainaus päättyy ---

Joo siis että aloittajalle se kovempi rangaistus ja "syytön" 5+20:lle, jos on selvä hakeminen.

Tässä rangaistamatta jättämisessä on vain ongelma käytännön ja jääkiekon sääntöjen välillä. Eroa ei saisi olla.

JoLa:
Väärin sekin on että saat "rehdistä" tappelusta yhtä pitkän pannan kun joku sankari esim. törkeästä polvitaklauksesta! Jos kaveri ei ole halukas tappeleen ja toinen vaan takoo niin sitten on syytä antaa pelikieltoa.

Junnu95:
Noh, mun mielestä saa päättää ihan itse noi tuomionsa, mut noi potkut on pahinta mitä kentällä voipi tehdä eivätkä ne kuulu jääkiekkoon missään tilanteessa, joten niistä pitäis heilahta samantien kunnon rangaistus. Oli tilanne sitten mikä hyvänsä, mut potku on aina potku.

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: JoLa - Tammikuu 28, 2008, 19:29:13 ---Väärin sekin on että saat "rehdistä" tappelusta yhtä pitkän pannan kun joku sankari esim. törkeästä polvitaklauksesta! Jos kaveri ei ole halukas tappeleen ja toinen vaan takoo niin sitten on syytä antaa pelikieltoa.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä!
On naurettavaa, että annetaan sanktioita siitä, jos molemmat ovat mukana tappelussa, ilman hanskoja.
Nämä "järjestestetyt" showtappelut ovat kuitenkin sanktioiden arvoisia (esim. Samin & Ursulan tappelu).

Ljpp:
Muukkonen on tällä hetkellä Nelosen Urheiluaamussa. Pari mielenkiintoista poimintaa:

- Sovitut tappelut ovat ehdottomasti kiellettyjä
- Muukkonen pitää tappeluiden rangaistuskäytäntöä kovana vrt. laitataklaukset yms. vaaralliset tapahtumat. Kyseessä on kuulemma SM-Liigan linja, jota Muukkosen tulee noudattaa. Muukkonen näkee, että tappeluiden rangaistuskäytännössä on alentamispaineita, siten että useimmiten PRK olisi riittävä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta