Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jarmo Muukkonen ja kuripito

<< < (28/68) > >>

Trafan:
Raipen tapaus käsitellään huomenna
SM-liigan kurinpitäjä antaa päätöksen Ilveksen Raimo Helmisen tapauksesta perjantaina 7. joulukuuta.
SM-liiga: Kurinpito

le Magnifique:
Raimolle napsahti iloisesti 3 ottelua, joten seuraavan kerran legenda on nähtävissä kaukalon puolella Hämeenlinnassa 20.12. Mielestäni tuo määrä oli minimi, mutta enpä olisi suuremmastakaan rangaistuksesta yllättynyt. Hyvä näin.

maqpie:
"legenda" paskan legenda sanon minä. Rikollinen kuvaa miestä paremin.

kylmis:

Odotettu tuomio,hyvä näin.Se minua ihmetyttää kun ensimmäisessä paikallispelissä lähellä tilannetta olleena,kun kyseinen herra Niko Nieminen ajoi todella törkeästi ipan malströmiä selkään saamatta mitään?Ps.Ei muuten pelaa viekään heh.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: kylmis - Joulukuu 07, 2007, 13:08:35 ---
Odotettu tuomio,hyvä näin.Se minua ihmetyttää kun ensimmäisessä paikallispelissä lähellä tilannetta olleena,kun kyseinen herra Niko Nieminen ajoi todella törkeästi ipan malströmiä selkään saamatta mitään?Ps.Ei muuten pelaa viekään heh.

--- Lainaus päättyy ---

Niin no siinä oli se pieni vivahde-ero, että se ei ollut selkään eikä edes törkeästi, vaan ihan puhtaasti ja normaalisti. Tokihan siitä olisi haloo nostettu jos taklauksessa olisi vikaa ollut, mutta asiantuntevasti myös koko Ilves-leirikin näki ja ymmärsi, että taklauksessa ei ollut mitään vikaa, sillä kertaa oli vain huono tuuri.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta