Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF4: Ässät-Tappara 28.03.06

<< < (6/18) > >>

janneojanenonjumala:
Juu aika törkeää toin Ässien ensi kauden kakkosvalmentajan avoin tuuletus kostojen onnistumisesta. Voi olla karmea peli torstaina.

TapparaFan:
Koko ajan menee pahemmaks... Jos Grönvallin ja Puistolan kausi ohi, niin kai ne (ah niin ihanat) Ässien pelaajat seuraavaks Mäntylän ja Kauppisen vetää sairastuvalle...  :'(  Nehän saa mennä haarniskat päällä, ettei käy huonosti... Jos näistä peleistä jatkoon mennään, niin kyllä niin tyytyväinen saa olla, mentiin sitten pronssi-tai finaaliotteluun... Tekis Tappara edes yhen maalin. Kyllä tällä hetkellä mustalla listalla joukkueista todella vankkaa kärkisijaa pitää Ässät!  >:(

jani73:
Jotenkin ei enään kiinosta peli nimeltä jääkiekko. Rautakorpi ja Tappara itse ajoivat itsensä tähän tilanteeseen. Ei ole vastustajan syy jos Tapparan 4 huippupakin jälkeen tulee tasaista paskaa! Bluesin pelia telkusta katsellessa tulee Halmettakin ikävä.

Manse-Fani:
No voi kilinkivekset sentään!

Tuamas se puheli ettei Ässät ketään tarkoituksella vahingoita. Vedä sää ***** päähäs ja pakene oikein kauas tältä palstalta trollaamaan. On tää nyt perkele, täytyy todella toivoa että loukkaantumiset ovat vain huhu asteella, mutta siihen nyt en usko paskan vertaa. Lauantaina Tapparan osalta kausi ohi, kiitos siitä tälle katuhuora Toivolalle sun muille spedeille.

Torstaina sitten pää kylmänä Tappara, turha tässon kostaan ruveta. Niin naurettavaa toimintaa Ässiltä. Toivottavasti tää Muukkosen neiti ymmärtää antaa jotain sanktioo Ässille, vaikka tuskin se peräsuolenpätkä mitään antaa. ***** sanon mä.

Jaakkima:
Mulla meni maku jääkiekosta täksi kaudeksi. Katotaan viittiikö enää lähteä tulevina vuosina seuraamaan tuollaista menoa. Ässät sai kaipaamansa voiton mutta aiheuttaa samalla ison vahingon SM-liigalle ja koko Suomen jääkiekon maineelle. Voi olla vaikeeta saada ulkomaalaisia tälläiseen liigaan enää tulevina vuosina.

Toivottavasti Toivolan tekemiset tutkitaan SM-liigan toimesta ja tarkasti. Pojalla tulee seliteltävää. Kyllä ihmeäijä on jos pystyy nukkumaan yönsä rauhassa tuollaisten tapahtumien jälkeen.

Onkohan SM-liigalla aikomuksia tehdä mitään muuta asialle ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta