Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

NHL - pelisarja

<< < (6/8) > >>

wild:
Tässä joku aika sitten xbox onelle uusimman änsyn hommasin. Kaverin kanssa piti ruveta onlinessa pelaamaan arvopeliä  kaksin samalla puolella, mutta se ei onnistunu!?!? Osaako joku sanoo onko tähän joku jippo miten onnistuu ja mä oon idiootti, Vaiko ei vaan pysty kaksin pelaamaa? Toivottavasti joku tajus epäselvästä viestistä mitä ajoin takaa  :D

JuZa69:
Tässä vastaus ea:n sivuilla Eli ei pysty eikä varmaan ole tulossakaan. Nhl 15 on ollut suuri rahastuskeino jälleen pelisarjaa tukevilta. Näin on nyt käyny Varmaan jokaisessa pelisarjassa josta on tullut yli kaksi osaa..

TJ:
Ite en ole noita änäreitä pelannut, mutta kaverin puheista olen saanut semmosen kuvan että "on ihan yleisesti tiedossa" että joka toinen vuosi peli on vain ns. rahastusta ja merkittäviä muutoksia peliin tulee vain joka toinen vuosi. Ilmeisesti tämä NHL 15 on sitten se rahastuskappale ja NHL 16 olisi järkevämpi hankinta?

wild:

--- Lainaus käyttäjältä: JuZa69 - Helmikuu 23, 2015, 21:19:52 ---Tässä vastaus ea:n sivuilla Eli ei pysty eikä varmaan ole tulossakaan. Nhl 15 on ollut suuri rahastuskeino jälleen pelisarjaa tukevilta. Näin on nyt käyny Varmaan jokaisessa pelisarjassa josta on tullut yli kaksi osaa..

--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia! Joo kyllähän toi on ihan rahastusta, kun joka vuosi uus tulee, mutta silti se uusin tulee aina ostettua  :D

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Helmikuu 24, 2015, 13:27:43 ---Ite en ole noita änäreitä pelannut, mutta kaverin puheista olen saanut semmosen kuvan että "on ihan yleisesti tiedossa" että joka toinen vuosi peli on vain ns. rahastusta ja merkittäviä muutoksia peliin tulee vain joka toinen vuosi. Ilmeisesti tämä NHL 15 on sitten se rahastuskappale ja NHL 16 olisi järkevämpi hankinta?

--- Lainaus päättyy ---

Oon ps3 ja Ps4 pelannut nhl15. ps3 versiolla peli on oikeastaan ihan sama kuin 14 ja pari bugia korjattu. Ps4 taas peli on ehkä hirveintä ikinä, se peli on täynnä bugeja ja juosten kustu. Omilla pelitaidoilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, koska välillä pelin laukaukset on mulle 50-10 mut silti häviän tyylii 1-7 eikä pelaajilta saa kiekkoo pois millää sit seuraavassa pelissä laukaukset tasan 30-30 ja 8-2 voittoja. Ne ymmärtää parhaiten ketkä on pelannu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta