Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

NHL - pelisarja

<< < (5/8) > >>

Jusu#25:
Mää oon joskus pelannu ja pitäs kyllä Tapparasta löytyy Ville. Xbox 360 versio kyseessä.

Ojasfani#8:
Kaikki kynnelle kykenevät MurBBS:n NHL 11 -verkkoliigaan! http://murobbs.plaza.fi/pelit-ja-konsolit/696286-ps3-nhl11-verkkoliiga.html

ViinikanBostonbruins:
Nonniin  :) nyt se Barkovikin on päässyt nhl 12:sen  virallisesti viimeisimmän rosteripäivityksen mukana.
Kaikki personal infot on oikein jne. Tämmöne pikku väli topicci vaan

Mr.Tappara:
Nhl-13 "00suomifinland" liigaan tarvitaan vielä rutkasti jäseniä.. Liittykää ihmeessä. Jokainen hyväksytään.
Ps3 network :Nikuulas

Jaukki:
Ittellä on 06 (ja sitä kautta 94), 08 ja 15. 08 voitin mestaruuden Tapparalle, vaikealla pelaten. Alkukaudesta pelaaminen tuotti haasteita mutta mitä pitemmälle kausi eteni sitä ylivoimasempi olin.
Tuossa 15 on todella paljon puutteita/epäloogisuutta!

1.Pelinumerot
Tällä hetkellä ykkösveskani pelaa numerolla 8 (!). Ja ei kyseessä ei ole Janne Ojanen, joka on vaihtanut pelipaikkansa maalivahdiksi. Mää en ymmärrä miksei numeroita voi muuttaa.

2.Tuomarit
Myös pelin tuomareissa on paljon parannettavaa. Mont kertaa olen saannut n.10 jäähyä vastustajan 0 vastaa. En mielestäni pelaa mitään sikaa. Olen kuitannut nämä että EA:kin pitää Tapparaa kahvarana.

3.Maalinteon vaikeus.
Joo se on hyvä kun on haastetta mutta jos vastustaja laukoo 30 kertaa ja mää 80-90 ja teen silti maaleja selvästi vähemmän nii kaikki ei täsmää. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia taktiikoita erikseen ja sekaisin. Laukomista (maskilla ja ilman), neuvostokiakkoo, maalille ajamista, vanhojen änäreiden 98% maalinteko tapoja mutta ei mistään ei uppoa. Ja vastustaja vetelee siniviivalta lörppöjä rannareita ilman maskia (!) nii johan heiluu verkko.
Ja mä pelaan toiseks helpoimmalla. Mikä hauskinta nää ongelmat poistuu kun vastassa on tekoälyn sijasta ihminen.

4.Bugit
Näitä on tullut kirottua. Siniviivalla pakki saa kiakon ja jätkä lähtee luistelee sivuttain eikä tottele komentoja ja vastustaja pääsee läpiajoon/ylivoima hyökkäykseen. Maalivahdit jumittuvat maalin taakse ja niin edespäin. Ja näitä  kun sattuu vaan ihmispelaajalle, ei tekoälylle.

Tää voi kuulostaa ruikuttamiselta mutta kaikki ovat aivan totta. Täytyy varmaan vaan tottua noihin...

Voin sanoa itteäni ihan ok peluriksi kun änäreitä on tullut hakattua satoja ja taas satoja tunteja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta