Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

NHL Premiere Challenge 2009 + muut harjoituspelit

<< < (19/34) > >>

PikkuKasi:
Aamulehdessä oli mukava juttu Yaffen käynnistä Hakametsässä ja jutussa Leinonen mainitsi lippuja menneen kaupaksi jo noin 4000 ja kovalla vauhdilla, joten eiköhän halli täyteen saada ja nyt viimeisetkin lippunsa ostamaan!

Jice:
On kyllä hienoa, että tällaisia pelejä järjestetään :). Saa junnut näyttää parastaan, jos/kun on kykyjenetsijöitä tarkkailemassa.. ja viellä parempaa on että liputkin löytyy jo. ;)

PTS:
Itse en kyllä noita hintoja ala show-otteluista maksamaan. Muutenkin Tapparan lippujen hinnoittelu on harjoituspelien osalta sellainen, että taidanpa säästää rahani varsinaiseen kauteen. Opiskelijalipusta (tai sellaista ei harjoituspeleihin ole) kun joutuu maksamaan harjoituspeliin euron enemmän kuin varsinaisiin tosipeleihin.

Mazza:
Itse maksan kyllä ilomielin sen 60 euroa kiitokseksi Leinoselle ja kumppaneille heidän rohkeudestaan lähteä mukaan tällaiseen projektiin. Panthersin kohtaaminen tulee olemaan hieno tapahtuma joukkueelle, kannattajille ja yhteistyökumppaneille. Ottelu on myös Floridalle erittäin tärkeää valmistautumista, toiseksi viimeinen ottelu ennen runkosarjan avauspeliä. Turha luulla siis että ammattilaisjoukkue tulee Hakametsään show-mielessä surffailemaan. Tapparalla on hieno mahdollisuus mitata tasonsa maailman parhaisiin kuuluvaa jääkiekkojoukkuetta vastaan. Pitkän linjan tapparalaisena en jättäisi mistään hinnasta tällaista ottelua väliin!

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Elokuu 16, 2009, 20:39:29 ---Itse maksan kyllä ilomielin sen 60 euroa kiitokseksi Leinoselle ja kumppaneille heidän rohkeudestaan lähteä mukaan tällaiseen projektiin. Panthersin kohtaaminen tulee olemaan hieno tapahtuma joukkueelle, kannattajille ja yhteistyökumppaneille. Ottelu on myös Floridalle erittäin tärkeää valmistautumista, toiseksi viimeinen ottelu ennen runkosarjan avauspeliä. Turha luulla siis että ammattilaisjoukkue tulee Hakametsään show-mielessä surffailemaan. Tapparalla on hieno mahdollisuus mitata tasonsa maailman parhaisiin kuuluvaa jääkiekkojoukkuetta vastaan. Pitkän linjan tapparalaisena en jättäisi mistään hinnasta tällaista ottelua väliin!

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä. Kummallista kitinää lippujen hinnoista. Onhan se nyt päivän selvää ettei tälläiseen peliin voida myydä lippuja kympillä. Jos Leinonen ja kumppanit ovat onnistuneet saamaan NHL-joukkueen Tampereelle Tapparan vieraaksi, niin minä en siinä vaiheessa valita, vaikka joudun muutaman ylimääräisen kympin siitä maksamaan. Mutta jääkööt kotiin ne, joille hinta on liian kova. Vapaa maailmahan tämä on. Minä menen kuitenkin katsomaan, kun Tappara pelaa NHL-joukkuetta vastaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta