Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

NHL Premiere Challenge 2009 + muut harjoituspelit

<< < (9/34) > >>

Jaakkima:
Tuo olisi todella loistavaa jos ottelu toteutuisi.

Olen eri mieltä lippujen hinnasta, tuohan on erittäin edullista. Kyllä minä olen tuon verran valmis maksamaan nähdäkseni Tapparan kohtaavan NHL-joukkueen, varsinkin alin hinta on todella edullinen. Monien konserttilippujen alin hinta on jo paljon enemmän ja yleensä niitä joutuu menemään katsomaan johonkin syrjäiselle rannikkoseudulle.

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaakkima - Kesäkuu 23, 2009, 09:12:35 ---Olen eri mieltä lippujen hinnasta, tuohan on erittäin edullista. Kyllä minä olen tuon verran valmis maksamaan nähdäkseni Tapparan kohtaavan NHL-joukkueen, varsinkin alin hinta on todella edullinen. Monien konserttilippujen alin hinta on jo paljon enemmän ja yleensä niitä joutuu menemään katsomaan johonkin syrjäiselle rannikkoseudulle.

--- Lainaus päättyy ---
Tässä nyt on vaan se, että valtaosa jotka halusivat NHL-joukkueen nähdä menivät katsomaan sitä Helsinkiin.
Ottelua ei saataisi Tampereella enää tässä vaiheessa myytyä loppuun vaikka hinnat olisivatkin alemmat.
Kyllähän halli täytyy VIP-aitioita myöden myydä loppuun, jotta tälläinen tapahtuma Tampereelle kannattaa järjestää.

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaakkima - Kesäkuu 23, 2009, 09:12:35 ---Olen eri mieltä lippujen hinnasta, tuohan on erittäin edullista. Kyllä minä olen tuon verran valmis maksamaan nähdäkseni Tapparan kohtaavan NHL-joukkueen, varsinkin alin hinta on todella edullinen. Monien konserttilippujen alin hinta on jo paljon enemmän ja yleensä niitä joutuu menemään katsomaan johonkin syrjäiselle rannikkoseudulle.

--- Lainaus päättyy ---

Hintahan on päättämättä ja viittasin kommenteillani ryöstöhinnasta nimenomaan haitarin yläpäähän. Oma mielipiteeni on, että yli 50€ peruspaikasta on aivan liikaa pyydetty näytösottelusta, jossa ei ole mitään panosta.

PikkuKasi:
Hyvä, että hanke edistyy ja toimistolla selkeästi ollaan hereillä asian suhteen. Toivottavasti Mikin hintalaskelma hieman karsiintuu vielä, sillä ainakaan itse en paikalle saavu mikäli lipusta joudun pulittamaan viisikymppiä. Ei opiskelijalla ole tuollaiseen varaa! Halu olisi kyllä kova nähdä jeiboumiisterit ja villepeltoset Hakametsässä C3:ssa, mutta täytyy katsoa. Pääasia on, että eteenpäin on asiassa menty!

axe:
Pitää kuitenkin kuluttajankin ottaa huomioon, että tuollaisen pelin järjestäminen ei todellakaan ole Tapparalle halpaa, kuten on jo monista jutuista käynyt ilmi. Ja sen mukaan ne lippujen hinnatkin väkisin nousevat. Jokereilla on tuollainen hyvä alakatsomon paikka 72 euroa, kaarteet ja päädyt 45-55 euroa, parhaat paikat peräti 115 euroa ja halvimmat yläkatsomon katonrajaan 37 euroa. Ruotsissa vastaavien pelien lippujen hinnat on koko lailla samat. Ja lisäksi pitää ottaa huomioon, että ainakin Jokerit pystyy myös myymään lähes tuplasti enemmän lippuja koska halliinkin mahtuu enemmän, joten Tapparan tulot jää väistämättä pienemmiksi. Eli ei tuohon peliin varmastikaan millään "harjoitusotteluhinnalla" tai opiskelija-alennuksilla tule pääsemään, jos sellainen saadaan aikaiseksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta