Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

NHL Premiere Challenge 2009 + muut harjoituspelit

<< < (23/34) > >>

Elovena:

--- Lainaus käyttäjältä: Teräskirves - Syyskuu 05, 2009, 01:15:09 ---Minkä helvetin takia Tapparan kotisivuille ei saada saman päivän aikana otteluraporttia tappiollisista otteluista? Mielestäni törkeää töimintaa ja fanien aliarvioimista! Tänään tuli turpaan 7-1 ja olisi muka kuulla mitä siitä keksitään kirjoittaa kun itse pelin näin. Selityksiä kaivataan! Joukkue nukkuu aivan täysin pelistä toiseen! Ensi viikolla tulee samanlailla turpaan täyden tuvan edessä ellei jotain keksitä! Hävettää.

--- Lainaus päättyy ---
Miten se joukkue muuten nukkui sun mielestä esim. Tampere kamppenin sijoitusotteluissa? Näitkö nekin? Minä aliarvioin sinua ja veikkaan että olet oikeasti aivan muuta kuin Tapparan kannattaja. Menikö oikein?

Veijo:

--- Lainaus käyttäjältä: Mailavirtuoosi - Kesäkuu 23, 2009, 20:47:02 ---Minkähänlaiset tv-sopimukset näistä saadaan aikaan? Mikä kanava meinaa matsit näyttää ja saako Tappara ja Jokerit jotain kipurahaa?
--- Lainaus päättyy ---

Tähänkin on ilmeisesti saatu selvyys. Keskiviikkona 30.9. pelattava Jokerit - Florida Panthers näyttäisi tulevan suorana lähetyksenä Urheilukanavalta. Maanantaina 28.9. pelattavaa Tappara - Florida Panthersia ei ainakaan äsken löytynyt minkään kanavan tulevissa ohjelmissa.

iceman:
JÄÄKIEKKOILU
Urheilukanava näyttää Suomen NHL-ottelut
16.9.2009 16:30
A A
STT
Jääkiekon NHL-liigan ensimmäiset Suomessa pelattavat ottelut nähdään suorana Urheilukanavalta. Chicago Blackhawks ja Florida Panthers aloittavat kautensa kahdella ottelulla Helsingin Areenassa 2. ja 3. lokakuuta kello 19.

Urheilukanava lähettää suorana myös Floridan harjoitusottelun Jokereita vastaan. Ottelu pelataan Helsingin Areenassa 30. syyskuuta.
http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/nhl/artikkeli/Urheilukanava+n%C3%A4ytt%C3%A4%C3%A4+Suomen+NHL-ottelut/1135249369192

Elovena:
Kuinka moni pystyy kehumaan olleensa Winnipeg-Tappara matsissakin vuonna 1994? Minä ainakin. Voi veljet, oli meillä melko heikko nippu sillon, Kapri tais olla kuumin jätkä hyökkäyksessä. Vielä on ottelukirjanenkin kyseisestä tapahtumasta. 8-2 tais päättyä. Winnipegin porukka muuten oli aika nimekäs kun näin jälkikäteenkin tiirailee ketä sielä pelas, vaikka sillon tuntu että ei ole kova nippu nhl tasolle.

PikkuKasi:
Eilen oli pelin lipunmyynnistä juttua 957:lla, mutten itse päässyt juttua kuulemaan. Sattuiko joku bongaamaan, missä mennään? Olisihan se nyt häpeällistä, jos lauantain Ilves-Jokerit vetää enemmän yleisöä kuin maanantain Tappara - Florida Panthers.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta