Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jääkiekon MM-kisat 2009

(1/21) > >>

capo da tapa:
Eli pistetääs tämmöinenkin topic jo pystyyn. Eli täällä seurataan jääkiekon mm-kisoja vuosimallia 2009.

Tämän vuoden isoin urheilutapahtuma järjestetään Sveitsissä.

Kuukauden kuluttua alkaa jo suomalaisten viimeisetkin kaamosmasennuksen rippeet häviämään, kun urhoolliset leijjonat aloittavat jälleen joka keväisen kultataistelun. Lätkä iskee joka jätkään, naatitaan ei laakasta, kiakko ylä mummoon, den glider in, läheltä ylös niinku jari sanoo, good oul hoki.

Veijo:
Toivottavasti nämä huippumaiden takana tulevat Sveitsi, Saksa, Valko-Venäjä, Latvia, Tanska jne. saisivat lyötyä kapuloita huippumaiden rattaisiin ja saataisiin taas mukavia yllätyksiä. Toivottavaa toki olisi että kyseiset maat saisivat harvat NHL-pelurinsa mukaan kisoihin.

Suomen osaltahan kisat menevät sillä samalla kaavalla kuin aiemminkin. Ensimmäisistä kuudesta pelistä otetaan sen verran pisteitä, että päästään puolivälieriin ja sitten se kuuluisa seitsemäs peli ratkaisee sen onko Jukka Jalosen pelikirja kisoihin vaadittavalla tasolla vai ei.

capo da tapa:
Joku voisi pistää viitsiessään jtn tilastoja esille?

Ihanaa kun taas tulee se vuodenaika, kun suomalainenkin mies saa ilmaista tunteitaan ja itkeä avoimesta rakkaan ystävän olkapäätä vasten niitä onnen kyyneleitä.

Mietin tässä vaan, että kuinka päivitetyssä kunnossa J.Jalosen pelikirja oikein mahtaa olla? Sihvonen ei ole tainnut vielä analysoida viimeisimpien treenipelien saldoa? Viimeiseen viikkoon en ole saanut kunnolla nukuttua, kun olen jännännyt sitä tippuuko Minnesota pleijareista ulos ja näin ollen meidän Mikko "SuperMikko" Koivu ja Niklas "Nikke" Bäckström pääsisi vahvistamaan meidän timanttista jengiä.

Odotan jo innolla erätaukojen pelaajakortteja, joissa blondattu Kallio kertoo kisakaupungin historiallisen arkkitehtuurin keskellä jossain pulujen paskomalla puistonpenkillä maailmanviisauksia.

mamasu:
"Ihanaa kun taas tulee se vuodenaika, kun suomalainenkin mies saa ilmaista tunteitaan ja itkeä avoimesta rakkaan ystävän olkapäätä vasten niitä onnen kyyneleitä."

^Eikä ainoastaan suomalainen mies vaan myös nainen! :)

Mulla herää aina kysymys tuosta Jarkko Ruudusta, että minkä takia se otetaan vuosi toisensa jälkeen MM-kisoihin? Mitä ihimettä sillä äijällä sielä muka tekee? Oon seurannu nyt erittäin intensiivisesti kaikki Suomen pelit kevään kisoissa vuodesta 2003 asti eikä Jarkko oo kertaakaan saanu yhtään mitään aikaseks. Paitsi jäähyjä jäähyn perään, joskus ehkä jonkun onnistuneen taklauksen. Tuomo Ruutu taas on ihan toista maata. Mutta nytkin näyttää siltä, että Jalonen on kovasti hinkumassa Jarkko Ruutua joukkueeseen. Miksi, oi miksi?

Ja sitten tää maalivahtikysymys. Mua on 2006 vuoden olympialaisten jälkeen ihmetyttäny, miksei Antero Niittymäestä olla puhuttu mitään tässä kahtena viime keväänä. Se oli sillon niin suuri nimi, se teki ihan uskomattomia pelastuksia Suomen joukkueelle, vaikka joukkue muutenkin oli kyllä ihan huippu iskussa. Eikö Niittymäki pääse NHL:stä lähtemään, vai eikö sitä vain pidetä yhtä hyvänä maalivahtia kuin esimerkiks Niklas Bäckströmiä?






Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: mamasu - Maaliskuu 31, 2009, 11:54:46 ---Mulla herää aina kysymys tuosta Jarkko Ruudusta, että minkä takia se otetaan vuosi toisensa jälkeen MM-kisoihin? Mitä ihimettä sillä äijällä sielä muka tekee? Oon seurannu nyt erittäin intensiivisesti kaikki Suomen pelit kevään kisoissa vuodesta 2003 asti eikä Jarkko oo kertaakaan saanu yhtään mitään aikaseks.
--- Lainaus päättyy ---
Ruutu pystyy puolustamaan joukkuetta ilman hanskoja.
Ruutu taklaa enemmän kuin muu joukkue yhteensä.
Ruutu ärsyttää jo pelkällä läsnäolollaan muiden joukkueiden korstoja (=Ylivoimaa suomelle)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta