Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kuka vie mestaruuden 08-09?

<< < (5/11) > >>

Jarzo:
Yllättävää on ollut kyllä HPK:n aseettomuus Kalpaa vastaan. Voi olla aika vaikeaa ottaa kolmea voittoa peräkkäin Kapasta vastaan.  8)

Ojanen_8:
Itse sanoisin että Jyp sen vie. Sehän on kyllä aika kaukaa haettu että runkosarjan voittaja voittaisi mestaruuden. Mutta kyllä minä vaan olen ollut sitä mieltä jo kauan ennenkuin edes runkosarja loppui että kyllä se Jyp ja Immonen sen mestaruuden vie sinne Jyväskylään.

Trafan:
Kärpät laittoi Jokerit kesälomille voitoin 4-1 eli Jokerien mestaruutta pelainneden panokset eivät palauta mitään.
Ketjumme äänestyksessä on vasta yksi varmasti väärää joukkuetta äänestänyt; iso peukku kaikille muille asiantuntemuksesta!

Cognee:
Itse uskon "puolen Suomen joukkueen" vievän mestaruuden jälleen kerran. Materiaali on selkeästi laajin ja paras verrattuna haastajiin. Jyp lienee pahin haastaja, Kalpalla en usko rahkeiden riittävän.

Trafan:
Tulossa ulkohämäläiset semifinaalit?
Tappara ja Ilves jäivät mestaruustaistosta jo alkumatkasta, nyt HPK putosi KalPalle 2-4
ja lahtelaisten 2-7 tappio Bluesille enteilee pahaa Pelicansille (otteluvoitot toki 3-3).
Tämä kausi näyttää saavan täysin ulkohämäläiset semifinaalit. Koskahan viimeksi?
Ai niin: runkosarjan voittaja JYP lopetti TPS:n rimpuilun odotetusti voitoin 4-2, mikä on turkulaisittain mainio päätös kaudelle,
lämpimät onnittelut tois pua jokke.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta