Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tsemppiä ja pikaista paranemista Mikko Saariselle

<< < (4/7) > >>

repekka:
En osaa murehtia tilannetta, sillä en satu tuntemaan miestä henkilökohtaisesti. Minun mielestäni asia jota rakastat koko sydämestäsi on tärkeintä, oli se sitten oma terveytesi, läheisesi terveys, jääkiekko tai joku muu. Omalla kohdallani jalkapallo ja jääkiekko ajavat kaiken muun edelle.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: repekka - Helmikuu 25, 2009, 20:24:27 ---Omalla kohdallani jalkapallo ja jääkiekko ajavat kaiken muun edelle.

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi en kuulu tuttavapiiriisi. Tuollaisia ystäviä en kaipaa.

Syy ja seuraussuhteita Mikon kohdalla on turha miettiä. Tärkeintä on, että mies saa itsensä terveeksi. Voimia Mikolle ja hänen läheisilleen.

JuZa69:
Satun tietämään sattumoisin mikä Mikolla on koska se oli tuttavan isän kanssa samalla osastolla ja olin itsekkin sie käymässä. Voimia Mikolle ja perheelle kaikki tulee menemään vielä hyvin.

Kahvara:
Voimia Mikolle ja hänen perheelleen!
Toivottavasti kykenee jatkamaan valmentajan hommia ensi kaudella jossain muualla kuin Tampereella.
Nyt kuitenkin saa luvan hoitaa itsensä 100% kuntoon.
Kiitos että edes yritit, ei tällä materiaalilla tulosta olisi voinut syntyä vaikka itse Herb Brooks olisi Tapparaa luotsannut.

janneojanenonjumala:
Voimia koutsille, mutta tilastollinen totuus on että n. 1/3 pääsarjojen päävalmentajista sairastuu ekan vastuukauden aikana vatsahaavaan, mukana muistaakseni kiekko,futis,koris ja lentis. Nyt lienee kyse kuitenkin jostain vakavammasta vatsasairaudesta tai sitten vatsahaavasta alkaneesta jatkotaudista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta