Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HIFK-Tappara 21.02.09

<< < (3/4) > >>

Trafan:
Ei mitään uutta auringon alla
Tappara pelasi taas tiukan pelin, hävisi maalilla ja jäi pisteittä.
Pitäisi kai harmittaa, mutta ei oikein jaksa. Sama kai koko joukkueella, Ja:n mukaan:
"Vaikka Tappara ei pystynytkään kirimään tasoihin, ei sen leirissä oltu erityisen pettyneitä
- Oli hyvä peli mielestäni. Kiitos pojille, että taistelivat loppuun asti.
Vähän liikaa päästimme alivoimalla maaleja, mutta hyvä taistelu, Barkov summasi."

Otteluraportit:
Tappara: Tapparalle taas niukka tappio
HIFK: Söderholm ratkaisi jälleen
Ja: HIFK palasi kotivoittojen tielle
STT: Tapparan vaikeudet jatkuvat
YLE: HIFK sysäsi Tapparan liigakarsintaan
Sportti: HIFK syvensi Tapparan tuskaa

Illan kiekkokierros:
Kiekko.fi: Makkonen tulitti jälleen, Lukolle pisteet Espoosta
YLE: JYP otti voiton, mutta ei päässyt karkuun
MTV3: SM-liigan kärki juhli - Suhonen lensi ulos Rinkelinmäellä
IS: HIFK:n haave elää - joskin jo koristen
IL: Jokerit pöllyytti Ilveksen
IS/Pika-analyysi: Bluesille tulee pitkä kesäloma
Sportti: JYP säilytti sarjajohtonsa

Eläviä kuvia:
Nelonen/Kaikki maalit: HIFK-Tappara 21.2.2009
Nelonen/Illan erikoinen: Taklaus, joka kuumensi Suhosen

Rixa:
Valitin jatkikseen, valitan tänne myös.

Joku fiksu voisi kertoa mulle tämän lauseen merkityksen tässä vaiheessa kautta:

Vaikka Tappara ei pystynytkään kirimään tasoihin, ei sen leirissä oltu erityisen pettyneitä

- Oli hyvä peli mielestäni. Kiitos pojille, että taistelivat loppuun asti. Vähän liikaa päästimme alivoimalla maaleja, mutta hyvä taistelu, Barkov summasi...

Anteeksi mitä v****a? Hyvä peli? Hei, vopite hasita vitu. Mä ymmärtäisin ton ihanan lauseen jos helvettisoikoon kyseessä olisi tyyliin kauden ensimmäinen maalin tappio ja oltaisiin jossain muualla sarjataulukossa.

Muttakun toi tulee vaiheessa, missä joukkueella on 4 peliä jäljellä. Ja vehjesoikoon koko helvatin kaudella on JO takana 17 maalin tappiota.

Ketkä perkeleet ei ollu pettyneitä?
Kiitos pojat että olemme kusessa.

Nim kausari ja kahdeksan voittoa.

Coolhand:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 21, 2009, 19:58:08 ---Olipa taas Lehdolta jäätävä peli maalinsuulla, ainakin nelosen maalikoosteen perusteella ei niin mairitteleva esitys. Säteri maalin loppukaudeksi. Kiitos.

--- Lainaus päättyy ---

Paikan päällä pelin nähneenä pakko kommentoida, että Lehto pelasi hyvän pelin. Paljon perusvarmoja torjuntoja ja muutama huippupelastus. HIFKin maaleista laittaisin yhden (Söderholmin voittomaali) Lehdon piikkiin. Lopin maalia ei olisi torjunut kukaan tässä maailmassa ja Pikkaraisen maalissa Lehto oli täysin maskissa.

Number7:

--- Lainaus käyttäjältä: Rixa - Helmikuu 22, 2009, 01:23:02 ---Valitin jatkikseen, valitan tänne myös.

Joku fiksu voisi kertoa mulle tämän lauseen merkityksen tässä vaiheessa kautta:

Vaikka Tappara ei pystynytkään kirimään tasoihin, ei sen leirissä oltu erityisen pettyneitä

- Oli hyvä peli mielestäni. Kiitos pojille, että taistelivat loppuun asti. Vähän liikaa päästimme alivoimalla maaleja, mutta hyvä taistelu, Barkov summasi...

Anteeksi mitä v****a? Hyvä peli? Hei, vopite hasita vitu. Mä ymmärtäisin ton ihanan lauseen jos helvettisoikoon kyseessä olisi tyyliin kauden ensimmäinen maalin tappio ja oltaisiin jossain muualla sarjataulukossa.

Muttakun toi tulee vaiheessa, missä joukkueella on 4 peliä jäljellä. Ja vehjesoikoon koko helvatin kaudella on JO takana 17 maalin tappiota.

Ketkä perkeleet ei ollu pettyneitä?
Kiitos pojat että olemme kusessa.

Nim kausari ja kahdeksan voittoa.

--- Lainaus päättyy ---

Älähän nyt, jätkät yritti ja silleen. Ja oli kivaa kun hävittiin vaan yhellä maalilla !

Hyi *****, toivottavasti tollaset jätkät potkitaan pois aitiosta ennen ku mestis kutsuu. Mikä ***** hyvä taistelu se on ku hävitään selvästi maalilla vieraissa, eikä taaskaan käytännössä taisteltu VOITOSTA missään vaiheessa ? Ennen sentään olen kunnioittanut Barkovia pelaajana, toivon mukaan ymmärtää itse lähteä tuosta tiimistä ennen kuin karisee se vähäkin "ymmärrys" valmennustaitoja kohtaan....

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Number7 - Helmikuu 22, 2009, 03:29:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rixa - Helmikuu 22, 2009, 01:23:02 ---Valitin jatkikseen, valitan tänne myös.

Joku fiksu voisi kertoa mulle tämän lauseen merkityksen tässä vaiheessa kautta:

Vaikka Tappara ei pystynytkään kirimään tasoihin, ei sen leirissä oltu erityisen pettyneitä

- Oli hyvä peli mielestäni. Kiitos pojille, että taistelivat loppuun asti. Vähän liikaa päästimme alivoimalla maaleja, mutta hyvä taistelu, Barkov summasi...

Anteeksi mitä v****a? Hyvä peli? Hei, vopite hasita vitu. Mä ymmärtäisin ton ihanan lauseen jos helvettisoikoon kyseessä olisi tyyliin kauden ensimmäinen maalin tappio ja oltaisiin jossain muualla sarjataulukossa.

Muttakun toi tulee vaiheessa, missä joukkueella on 4 peliä jäljellä. Ja vehjesoikoon koko helvatin kaudella on JO takana 17 maalin tappiota.

Ketkä perkeleet ei ollu pettyneitä?
Kiitos pojat että olemme kusessa.

Nim kausari ja kahdeksan voittoa.

--- Lainaus päättyy ---

Älähän nyt, jätkät yritti ja silleen. Ja oli kivaa kun hävittiin vaan yhellä maalilla !

Hyi *****, toivottavasti tollaset jätkät potkitaan pois aitiosta ennen ku mestis kutsuu. Mikä ***** hyvä taistelu se on ku hävitään selvästi maalilla vieraissa, eikä taaskaan käytännössä taisteltu VOITOSTA missään vaiheessa ? Ennen sentään olen kunnioittanut Barkovia pelaajana, toivon mukaan ymmärtää itse lähteä tuosta tiimistä ennen kuin karisee se vähäkin "ymmärrys" valmennustaitoja kohtaan....

--- Lainaus päättyy ---

Vai tarkottiko toi sitä että joukkue luovutti runkosarjan osalta jo viimestään joulutauolla ja sen jälkeen eioo enään kiinnostanu potaskan vertaa. Vaan odotellaan vaan kesäloman alkamista, mutta kannattais ny prkl löytää se halu viä tai oikeesti se mestis karsinta kutsuu, ei ne pelikkään oo mikään läpihuuto juttu jos asenne on tollanen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta